Zwijmelen op Zaterdag met “Ricky Nelson”

Jippie!!!

Vandaag eindelijk weer meedoen met “Zwijmelen op Zaterdag”!!!
De 100e publicatie heb ik vorig jaar helaas gemist, maar vanaf nu ben ik er echt weer bij!

Vandaag “Travellin Man” met Ricky Nelson!

Nee, dat ben ik niet, ook geen Travellin Woman meer in de nabije toekomst.
Ik heb er wel een beetje klaar mee, dat heen- en weer gevlieg.
Vanaf nu speelt mijn leven zich voornamelijk in Nederland af…
Gewoon lekker vakantie vieren op Gran Canaria lijkt me veel fijner en er zijn ook nog andere plekken op de wereld waar ik graag naar toe wil.

Benieuwd waar ik nog eens terecht kom…!

Voor meer zwijmelarij kijk je even bij MARJA

27 thoughts on “Zwijmelen op Zaterdag met “Ricky Nelson”

  1. Plato 13 januari 2015 / 09:22

    Een lekker ouderwets zwijmelnummer. Mijn jeugdjaren. Leuk om te horen.

    Liked by 1 persoon

  2. Ferrara 11 januari 2015 / 15:10

    Prettig verblijf gewenst op GC. Wat een ‘toepasselijk nummer’ heb je gekozen. Voor mij zegt het dat je op de goede weg bent.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 13 januari 2015 / 12:50

      Dankjewel! Nou…. niet echt van toepassing op mij hoor… ik houd het toch maar netjes :-).
      Maar het gaat inderdaad heel goed met me! Thxxx

      Like

  3. vlasje 11 januari 2015 / 15:03

    Leuk nummer uit een onschuldige tijd, waarin dit de droom van iedere jongen en de schrik van elk meisje was. Welkom terug!

    Liked by 1 persoon

  4. dieneke 11 januari 2015 / 13:58

    Vaag ken ik het wel,maar het filmpje nooit gezien.Zag (wikipedia)dat hij ook al was neergestort met een vliegtuig tjoe.Ben je veilig aangekomen op GC,er was veel vertraging zag de schipper.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 13 januari 2015 / 12:49

      Oh wist ik niet eens dat hij ook door een vliegtuigcrash was overleden. Ja hoor, ondanks de storm hadden we eigenlijk helemaal geen vertraging en de vlucht ging heel voorspoedig!

      Like

  5. Albert y Mara fotoblog 11 januari 2015 / 11:29

    Is dit een glimlach naar het verleden Trees 😉 ? In elke stad een ander schatje. Geniet van je vrijheid en begrijpen wij het goed dat je op het punt staat om te vertrekken naar Gran Canaria? Sinds gisteren zitten wij in Los Boliches en het is weer thuis zijn in ons eerste woonland. Tot slot heel fijn dat je weer meedoet met ZOZ.
    Salu2 Albert en Mara

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 13 januari 2015 / 12:47

      Nee nee, ik was heel erg braaf vroeger… En genieten van mijn vrijheid doe ik dus nu dubbel en dwars! Maar dit is een liedje van Ricky ;-).
      Ben blij weer terug te zijn en weer mee te doen! Hartverwarmend al die reacties!

      Like

  6. Corry dijkstra 10 januari 2015 / 21:47

    Een heerlijk nummer uit het verleden.
    Hoop dat je een goede reis hebt gehad naar Gran.
    Hier is het heel slecht. Koos is niet naar de molen geweest
    Te gevaarlijk moet draaien.
    Verlang ook naar Gran.
    Liefs Corry

    Like

  7. Adrie 10 januari 2015 / 11:33

    Wat een heerlijk nummer,
    Ik hoop dat je vlucht door gaat stormt hier behoorlijk, dikke xxxx

    Liked by 1 persoon

  8. Barbara Kessels 10 januari 2015 / 10:50

    Heerlijk dat je weer terug bent. Het is hier ook bar en boos. Hele boel bomen gesneuveld. Henk en Frans hebben het druk met het ruimen ervan.

    Liked by 1 persoon

  9. Dwarsbongel 10 januari 2015 / 10:25

    Welkom terug! En meteen met een prachtkeuze, net zo mooi als Hello Mary Lou!
    Overigens, je prachtige regenboogvlinder deed me onmiddellijk denken aan mijn vliegertrein: 7 (stunt)vliegers achter elkaar in die kleuren… Moet ik eigenlijk weer eens laten vliegen…

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 11 januari 2015 / 00:36

      Dankjewel Dwarsbongel, trouwens ook voor je mailtje een poosje geleden!
      Nou, had je vandaag moeten doen, dat vliegeren, er stond een aardige storm…

      Like

  10. Marja 10 januari 2015 / 09:12

    En in iedere stad een ander liefje? Wat een zalig nummer van een grote versierder.
    Goede vlucht, Regenboogvlinder.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 10 januari 2015 / 09:17

      Ja leuk hè, ik word er gewoon vrolijk van… terwijl ik dat al ben, rara hoe kan dat.
      Heb wel zin om te gaan nu, hoop alleen dat de wind geen roet in het eten gooit…
      Het is hier bar en boos!
      Fijn weekend!

      Like

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

