Biechten hoeft niet meer tegenwoordig…


Facebook biecht

14 thoughts on “Biechten hoeft niet meer tegenwoordig…

  1. gewoonzoalsikben 22 januari 2015 / 12:36

    Haha een leuke !! En het kost geen extra tijd ,gewoon alles op Facebook zetten !

    Like

  2. koppieop 21 januari 2015 / 19:59

    God was de tijd ver vooruit, getuige een soortgelijke cartoon. Toen Hij Adam sommeerde om verantwoording af te leggen voor zijn zonde, vroeg Adam verbaasd: “Hoe weet u dat zo gauw, Heer?”, God’s duidelijke antwoord: WikiLeaks!

    Liked by 1 persoon

  3. rietepietz 21 januari 2015 / 17:41

    Een zegen voor The Father” zo’n beeldscherm, hoeft hij geen kleine jongetjes meer lastig te vallen…..hoop ik !

    Liked by 1 persoon

  4. Plato 21 januari 2015 / 10:44

    Dus men hoeft niet meer naar zo’n hokje. Er zijn tegenwoordig facebookpaters en twitterpastoors. 🙂

    Liked by 2 people

    • Regenboogvlinder 21 januari 2015 / 20:08

      Nou Plato, ik kan me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst gebiecht heb hoor… volgens mij zat ik nog op school…

      Like

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

