Afblijven…


Griep

17 thoughts on “Afblijven…

  1. Plato 28 januari 2015 / 18:57

    Nou, ik heb ook de griep maar als ik in de spiegel kijk zie ik ECHT geen mooie man met een heet lijf hoor. ’t Is momenteel meer een jutezak met een grasplagje erop en diep van binnen een hatsjie-functie.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 28 januari 2015 / 19:47

      Gossie Plaat, je bent vรฉรฉl en vรฉรฉl zieker dan deze…
      Een hilarisch zelfbeeld heb je, dat is wel leuk!
      Beterschap hรจ!

      Like

  2. marjolijn1 28 januari 2015 / 17:42

    Haha, ik dacht dat ik hem dan naar jou door moest sturen…. ๐Ÿ™‚

    Liked by 1 persoon

  3. rietepietz 28 januari 2015 / 16:39

    Bedankt voor de tip….maar helaas ,ik kan ‘m niet ontlopen want zo een woont er bij me in huis al is hij gelukkig niet ziek;-)

    Liked by 1 persoon

  4. Mrs. T. 28 januari 2015 / 14:34

    Hahaha. En dat ie de griep heeft, dat wil ie dan waarschijnlijk ook weten ook. Mannen en ziek zijn is zo schattig.

    Liked by 1 persoon

  5. Corry dijkstra 28 januari 2015 / 12:42

    Je weet maar nooit hoe hij is als hij gezond is. Ha ha

    Liked by 1 persoon

  6. Barbara Kessels 28 januari 2015 / 10:17

    Kwam ik ze maar tegen, dan wacht ik wel tot de griep voorbij is. ha,ha,ha

    Liked by 1 persoon

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

