Zwijmelen op Zaterdag met de “3JS”


Zwijmelen op Zaterdag zonder Jan, Jaap en Jan,
dat kan natuurlijk niet,
dus het wordt weer eens tijd! 

Onlangs zijn de 3JS in Los Angeles geweest en hebben daar aan een aantal nummers geschreven in het Engels, samen met singer/songwriter Lori Liebermann en anderen.
Het moet een geweldige ervaring geweest zijn voor de mannen!

3js 2015

Ze zijn op dit moment weer gestart met hun theatershow ‘Bronnen Unplugged’. Ik heb kaarten besteld voor deze show, ik ga naar Amstelveen.
Geweldig om ze weer te zien! Ik heb er nu al zin in!

Vandaag een nieuw nummer dat ze al hebben gespeeld tijdens deze show en dat gisteren officieel is uitgebracht (heb uiteraard de CD besteld).

Kijk en luister naar de officiële videoclip van de
“3JS” met het nummer “OPEN”.
De clip is opgenomen in Los Angeles.

Voor nog meer zwijmelen ga je even naar MARJA

28 thoughts on “Zwijmelen op Zaterdag met de “3JS”

  1. Plato 12 februari 2015 / 11:44

    Ah ja, de drie J’s. Ik vind ze erg goed. En lekker Vollendaems natuurlijk. Wat ze daar maken is meestal ook raak.

    Liked by 1 persoon

  2. Frederique 7 februari 2015 / 22:46

    Ik hou van de palingsound. Ben zelf fan van Nick en Simon, al ben ik nog nooit naar een concert geweest. Maar ze hebben nu een theatertour. Toch maar eens kijken.
    Heerlijk nummer, mooie keuze.

    Liefs Frederique

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 7 februari 2015 / 23:43

      Ik heb ook altijd van de ‘palingsound’ gehouden, de Cats, daar was ik ook fan van en van Piet Veerman zeker ook van Nick & Simon en Jan Smit. Maar voor mij zijn de 3JS een klasse apart!
      En een theatershow van Nick & Simon lijkt me trouwens ook erg leuk! Doen hoor! Thanx

      Like

  3. kakel 7 februari 2015 / 22:05

    Ik ben helaas geen fan van de drie j’s. Geen idee zelfs hoe ze heten 😉 Maar ik wens je veel plezier met de muzikanten!

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 7 februari 2015 / 22:12

      Geeft niks Kakeltje… Haha, ze heten Jan, Jaap en Jan… In de vorige formatie Jan, Jaap en Jaap ;-). Nou weet je dat ook weer hè…

      Like

    • Regenboogvlinder 7 februari 2015 / 19:14

      Ohhhh je vind hem leuk??? Haha! Is ie ook hoor, maar hij kon mijn kleinzoon zijn 😉
      Jan Dulles kon trouwens mijn zoon zijn, mijn dochter is ook net 40 geworden.
      Maar leuk is hij!

      Like

        • Regenboogvlinder 7 februari 2015 / 19:34

          Hij is ook heel leuk! Dus kan toch best zijn?
          Mijn dochter zat mij jaren geleden met Jan Dulles te pesten, je bent verliefd Mam…
          Nou echt niet, ik ben gewoon verliefd op zijn stem, dat wel…

          Like

  4. Cellie Citroen 7 februari 2015 / 13:42

    Dit is niet mijn smaak; wel geluisterd, want altijd goed om je smaak te verbreden natuurlijk. Fijn weekend en veel plezier bij hun concert.

    Liked by 1 persoon

  5. gewoonzoalsikben 7 februari 2015 / 13:26

    Een zalig nummer ,en wat zijn ze goed !! En dat word volop genieten voor jou dus bij de show.
    Fijn weekend,Elisabeth

    Liked by 1 persoon

  6. dieneke 7 februari 2015 / 12:19

    Wens je alvast veel plezier bij de show.De 3 J’s dan moet ik altijd aan jou denken al ben ik geen fan. Troost je dat ben ik eigenlijk nooit van één artiest in het bijzonder,ik zwalk nogal.

    Vind de tekst dan wel weer mooi.Fijne dag nog op het ‘koude’GC.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 7 februari 2015 / 19:21

      Dankjewel, gaat lukken hoor, prachtige plaatsen heb ik…
      Ja die associatie zal wel altijd blijven hangen hè, leuk toch. En blijf jij maar zwalken want dat brengt van alles en nog wat voorbij!
      Fijne avond en zondag! Ook voor de schipper!

      Like

    • Regenboogvlinder 7 februari 2015 / 11:27

      Haha, heb lang moeten wachten op een nieuwe CD, deze is met een paar bonustracks, altijd bijzonder! Ik heb de hele verzameling inmiddels… Dat heb ik echt nog nooit gedaan, maar van hen heb ik echt alles…

      Like

  7. Dwarsbongel 7 februari 2015 / 10:36

    Ik ben nog geen fan van de 3Js, maar ze doen het goed. De tekst van dit lied lijkt goed aan te sluiten bij het gesprek dat wij vanmorgen bij het ontbijt hadden over verschillen en overeenkomsten tussen twee van onze vriendinnen…
    N.B.: Ik heb bij mij de juiste tweede orgelclip nu geplaatst, dank je voor je opmerkzaamheid.
    Het voldoet overigens niet helemaal aan de omschrijving die jij gaf, maar ik vind ‘m wel bijzonder… 😉

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 7 februari 2015 / 11:21

      Ga maar eens meer van de 3JS beluisteren, zulke mooie teksten en alles wat erbij komt kijken!

      Haha, ik dacht echt er komt een rockversie van het ‘Onze Vader’… was misleid door de titel van de verkeerde (2e) video denk ik…
      Maar dit is wel heerlijk om naar te luisteren. Kun jij je vast ook nog wel de ‘Jongerenmis’ herinneren, daar ging ik wel graag naar toe, maar alleen om dan lekker mee te kunnen zingen en swingen. Of hadden ze die in Friesland niet?
      Verder heb ik ook niks meer met het Katholieke geloof…

      Like

      • Dwarsbongel 7 februari 2015 / 23:55

        Ik kom van de protestantse, gereformeerde kant. De eerste keer dat ik in een RK-mis kwam, zat ik meteen op een soort ereplaats, omdat een voormalig gereformeerde vriendin van Marijke zich op middelbare leeftijd in haar zoektocht naar de zin van het leven had gewend tot het katholicisme en een soort van ingewijd werd (ik ken die rituelen niet zo goed).
        In het jongerencircuit was ik destijds vrij actief, toen oecumenische initiatieven nog erg kritisch gevolg werden, en juist daar was ik nog wel eens mee bezig. Ik zat ooit in een cabaretgroep van het jeugdgebeuren, en bij een optreden in een grote zaal in Groningen tijdens een regionale manifestatie liep de helft van de dominees in de pauze weg, de rest zat te genieten…
        Als je me nu een “heiden” noemt grijns ik breed…

        Liked by 1 persoon

        • Regenboogvlinder 8 februari 2015 / 00:00

          Als jij wilt grijnzen noem ik je nu een ‘heiden’. Dus… ☺️
          Ik denk dat ik dat ook ben in de ogen van veel gelovigen…
          Maar ik laat iedereen in zijn waarde, hoop dat ze dat ook met mij doen… 😉

          Like

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

