Zing-Zo limerick ‘SPORT’


Ritmisch-alle-materialen

Ritmisch gym, is een erg leuke sport
Benieuwd hoe goed Natalia wordt
Ze is knap lenig
En vindt het enig
Dus wie weet eindigt ze ooit heel kort..

Ach… het gaat natuurlijk om de lol
Samen met vriendinnen van haar school
Sommigen zijn goed
Dat heeft ook invloed
Zo worden ze elkaars jeugdidool..

Gegluur van’n vreemde die meegeniet?
Echt een goed idee lijkt me dat niet
Niet al te intiem
Gewoon anoniem
Internetfoto? Doe ik dus niet…

Voor nog meer Zing-Zo limericks kijk je even bij Melody

14 thoughts on “Zing-Zo limerick ‘SPORT’

  1. Plato 12 februari 2015 / 11:42

    Nou, als je kleindochter alles kan wat die getekende poppetjes ook kan, dan is ze rijp voor de olympische spelen. In dat geval wil ik wel alvast een handtekening 🙂

    Liked by 1 persoon

  2. marjolijn1 9 februari 2015 / 04:46

    Leuk als ze haar sport gevonden heeft, en oma mag trots zijn…. 🙂

    Like

  3. ria 8 februari 2015 / 21:03

    Dit is een leuke limerick Trees.

    Lieve groetjes Ria

    Like

  4. dieneke 8 februari 2015 / 16:22

    Ik had er al wat van gezien hier,kind van ons turnde en ja ook Ritmische gymnastiek dat was daar een onderdeel van.Ik heb heel wat toernooien op de tribune gezeten en dan met al die meiden in de auto gepropt gereden.Ze waren gelukkig heel lenig ha ha.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 8 februari 2015 / 17:24

      Oh wat leuk zeg, dus je weet wat er allemaal voor komt kijken.
      Ze is erg enthousiast, dus extra leuk! Ben van de week mee geweest om te kijken.
      Wat is dat kind lenig zeg…

      Like

  5. kakel 8 februari 2015 / 16:05

    Je bent duidelijk een fan! Niet alleen van Natalia maar ook van haar sport 😉
    Groetjes Kakel

    Liked by 1 persoon

  6. ♫ Mel☺dy ♫ 8 februari 2015 / 12:15

    Kom ik zopas thuis zie ik dat jij ook weer meedoet, wat een aangename verrassing!!!

    En ja …. foto’s op het internet…… je hebt gelijk hoor. IK wens het meiske veel plezier en geen gejeweetwel.

    Dank je wel en fijne zondag.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 8 februari 2015 / 17:27

      Jij bedankt Mel!
      De foto die ik op haar verjaardag had geplaatst heb ik ook dezelfde dag nog gewijzigd, vond Nick ook niet zo’n goed idee… Dus vandaar ook…

      Like

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

