Tranen…


Tranen

18 thoughts on “Tranen…

  1. Hartelijke Hot Hulk 19 februari 2015 / 19:54

    Niet mee eens
    Hulken houden van mensen
    De Liefde vergeeft

    Liked by 1 persoon

  2. gewoonzoalsikben 19 februari 2015 / 13:10

    Heel rake ware woorden Trees.Helaas zijn de herinneringen vaak niet weg te vegen !

    Liked by 1 persoon

  3. rietepietz 18 februari 2015 / 17:04

    Dat kรกn soms een oplossing zijn maar niet alle tranen worden door verdriet veroorzaakt, vreugde tranen, of tranen van ontroering hebben zo’n drastische benadering niet nodig!

    Like

  4. ferraravictoriene 18 februari 2015 / 15:48

    Het is maar net om welke reden je die tranen stort en wat die ander jou heeft aangedaan.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 18 februari 2015 / 22:57

      Klopt, dit gaat natuurlijk over tranen die je worden aangedaan door mensen die het niet goed met je voor hebben..

      Like

  5. kakel 18 februari 2015 / 15:14

    Voordat ik Lief leerde kennen, heb ik samengewoond met een vriend die geen vriend bleek te zijn. Ik heb ‘m weggeveegd ๐Ÿ˜‰
    Jij redt je uitstekend!

    Liked by 1 persoon

  6. Plato 18 februari 2015 / 10:52

    Zouden we moeten doen. Maar ja… stel het zijn je kinderen, wat dan?

    (’t is bij mij niet zo hoor).

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 18 februari 2015 / 12:21

      Daar moet ik niet aan denken en kan ik me ook niks bij voorstellen, zal dus de uitzondering zijn die de regel bevestigt… Die laat je nooit los natuurlijk!

      Like

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

