Even blogpauze…



Lieve mensen, ook ik ga even een korte blogpauze nemen!

Een weekje schat ik in…

Blogpauze

Ik heb hier op Gran Canaria nogal het een en ander af te ronden en dochter komt vandaag, heerlijk! Dus ik heb gewoon echt te weinig tijd om mijn favo blogs te lezen, waarvan de lijst steeds langer wordt, trouwens erg leuk! :-).
Ook is mijn internet weer traag en nieuwe data koop ik nu niet meer bij, dus ik zou me ook nog wel eens teveel gaan ergeren aan dat langzame gedoe en daar heb ik nu even geen behoefte aan.

Berichtjes voor “Iris Papilio” staan klaar voor de hele week, dus hopelijk komen er leuke reacties die ik dan wel zal proberen te lezen en te beantwoorden. Maar als dat deze week dus niet lukt dan sowieso de volgende week weer, dan ben ik weer op Hollandse bodem!

Een fijne week allemaal!

Plaatje: internet

 

34 thoughts on “Even blogpauze…

    • Regenboogvlinder 14 april 2015 / 23:54

      Dankje.. Ga ik doen hoor, we hebben het nu al super gezellig, alleen erg rustig, want mijn stem is ervandoor 😉

      Like

  1. Flora 13 april 2015 / 21:58

    Geniet nog even met je dochter en dan horen wij elkaar weer in Holland.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 13 april 2015 / 20:54

      Ga ik zeker doen, met zo’n dochter kan dat niet missen hoor ;-).
      Nee, ik zal er niet wakker van liggen hoor… een weekje is zo om…

      Liked by 1 persoon

  2. marjolijn1 13 april 2015 / 17:38

    Fijne week samen en suc6 met alles wat er moet gebeuren…!!

    Liked by 1 persoon

  3. dieneke 13 april 2015 / 15:22

    Mak an en lekker genieten!

    ot; ’t is niet mijn dochter,’t was op mijn werk indertijd.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 13 april 2015 / 16:21

      Ja hoor, het komt helemaal goed!

      OT: OK… ja je zal wel met heel veel andere kinderen op foto’s staan.. 😉

      Like

  4. Ferrara 13 april 2015 / 14:44

    Wens je een goede week en sterkte met afronden. Fijn dat je dochter er is.
    Is dit voorlopig je laatste week op GC?

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 13 april 2015 / 15:13

      Dankjewel Ferrara!
      Ja in ieder geval hier in ‘ons’ eigen studiootje. Dat is na de scheiding niet meer van mij.
      Maar ik ga nog wel op vakantie naar GC, met name in de maanden november en januari als mijn kleindochters, die hier wonen, jarig zijn..

      Like

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

