Iris Papilio


Dit is toch té leuk om niet te plaatsen op mijn eigen blog! Harrij heeft heel erg zijn best gedaan, dus hier nog maar een veer voor hem ;-). Een eigen limerick krijgen is toch niet niks hè.. Nogmaals bedankt Harrij!

gedacht & gedicht

Iris papilio

Iris Papilio

in Zeist woont en blogt niemand minder

dan Trees onze regenboogvlinder

het liefst heet ze Tess

onthoud dus die les

dan is ze je nog welgezinder

*

©Harrij Smit

limerick 14

al mijn limericks 

View original post

8 thoughts on “Iris Papilio

  1. Melody 17 april 2015 / 12:00

    Je zal het verdienen 😉

    En welke naam ook….. voor mij verander je niet hoor.

    Liked by 1 persoon

  2. dieneke 16 april 2015 / 16:13

    Nou dan is het voortaan Tess,al vind ik Teresa ook nog steeds mooi al is het niet meer zo van toepassing nu ze je op GC grotendeels gaat missen.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 16 april 2015 / 18:51

      Haha, leuk Dieneke!
      Ik denk ook dat Teresa wel snel vergeten zal zijn, hoewel er zijn toch een paar mensen die dat ook niet meer af zullen leren denk ik.. 😉

      Like

    • Regenboogvlinder 16 april 2015 / 13:23

      Haha, bij deze dan.. nog een SMUFFEL en die veer die zet je dan maar op je hoed of pet want eens gegeven blijft gegeven, ik hoef hem niet terug 😉

      Liked by 1 persoon

      • Harrij Smit 16 april 2015 / 13:37

        Evenals badpakken en lingerie worden veren om hygiënische redenen niet teruggenomen?
        Ik heb hem aan een elastiek op mijn hoofd gezet – lekker indiaantje spelen 🙂

        Liked by 1 persoon

        • Regenboogvlinder 16 april 2015 / 13:43

          Nee natuurlijk niet, je snapt het gelukkig..
          Nou veel plezier dan, misschien kan je Kef-Kef met je speer raken, hoef je niet te verhuizen ook 😉

          Like

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

