Nieuwe vrienden zonder Facebook…


Nieuwe vrienden

Nu ik wat meer tijd heb, probeer ik wat nieuwe vrienden te maken, maar dan wel zonder de hulp van Facebook.

Dus trek ik alle dagen de straat op en schreeuw uit wat ik gegeten heb, wat ik aan het doen ben, hoe ik me voel, waar ik me bevind…

En wie ik ook tegenkom, dat maakt niet uit, ik klamp ze gewoon aan en roep:  “Ik vind je leuk”!

Ik heb al zes mensen die me volgen: twee politiemannen, een psychiater, twee verplegers en een dokter.

 

24 thoughts on “Nieuwe vrienden zonder Facebook…

  1. Ferrara 17 april 2015 / 22:59

    Facebook ben ik nooit aan begonnen en twitteren doe ik ook niet.
    Vind dit grapje wel leuk, ik zie het voor me.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 18 april 2015 / 01:37

      Twitter heb ik opgeheven en Facebook ook al een keer, maar nu houd ik het aan hoor, speciaal voor de buitenlandse contacten!

      Like

  2. minoesjka2 17 april 2015 / 19:45

    Wat een geweldige blog …………….. ik moet hier hartelijk om lachen. Maar eigenlijk is het inderdaad ook wel wat triest wat mensen inderdaad allemaal via social media delen …… om gek te worden af en toe.

    Liked by 1 persoon

  3. ♫ Mel☺dy ♫ 17 april 2015 / 18:23

    Ik heb het vorig jaar afgeschaft…. zo heerlijk. En toch ben ik weer begonnen, zij het zeer beperkt en veel afgeschermd om mijn rust te bewaren. De hoofdreden dat ik weer begon is dat ik de nieuwtjes van de jeansjes niet wil missen.

    Maar op straat…. a) daar kom ik weinig, (behalve dan op weg van a naar b en terug, meestal alleen op de fiets of in de auto. b) mensen aanklampen doe ik zo wie zo al niet c) daar waar veel mensen zijn kom ik bij voorkeur niet dus kom ik ze ook niet zomaar tegen. behalve dan in dierentuinen en theaters en als ik daar ben heb ik mijn eigen gezelschap bij me.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 17 april 2015 / 18:43

      Ja heb ik ook een keer gehad hoor, jaren terug. Maar ach… dit logje was maar een grapje hoor!
      Je denkt toch niet echt dat ik me zo zou gaan gedragen? 😉

      Like

  4. Harrij Smit 17 april 2015 / 16:54

    Ik doe al jaren niet meer aan Vleesboek en dat bevalt me uitstekend. Liever geen vrienden dan Vleesboekvrienden, wat een zotheid 🙂

    Liked by 1 persoon

      • Harrij Smit 17 april 2015 / 19:10

        Ik begrijp het denigrerende in het woord Vleesboek. Zal het voortaan weer gewoon Facebook noemen, want Feestboek is mij een straatje te ver 🙂

        Liked by 1 persoon

          • Harrij Smit 17 april 2015 / 19:26

            Ja weet ik wel, maar ik schrijf niet voor niets in mijn ‘wie denkt en dicht hier’ dat ik niemand wil kwetsen en dat was ik met dat Vleesboek even uit het oog verloren.

            Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 17 april 2015 / 18:37

      Ach lekker rustig Kakeltje.. Ik vind het leuk voor mijn buitenlandse vrienden, om die een beetje te volgen.
      Heb ook ooit een keer een account verwijderd, maar ben toch weer teruggekomen…

      Like

  5. wim van Lith 17 april 2015 / 12:31

    Trees je kun niet gek worden wanneer je wil liefs wim

    Liked by 1 persoon

  6. dieneke 17 april 2015 / 12:03

    Werkelijk te gek als je er over nadenkt.Eigenlijk heb ik weinig met FB twijfel wel of ik het nog in stand houd.Nu ben ik nog een beetje incognito dat scheeld.Ik lees toch liever blogs.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 17 april 2015 / 18:36

      Ik twijfel ook steeds Dieneke, maar het zijn mijn buitenlandse contacten die ik sowieso niet wil missen en daar is het een mooi medium voor. Trouwens ook wel voor de Nederlandse en Belgische toch? Zou jou ook niet graag willen missen op FB.

      Like

  7. Morgaine 17 april 2015 / 10:12

    Whaaaahahahahaha als ik zoiets op straat doe, gebruik ik de oude slogan nog…

    Wat eten we vandaag!

    Bijvoorbeeld, maar op straat, heb net mijn nieuwe kleding ontvangen die niet in een winkel te koop zijn, kan ik de komende tijd echt gillen, ahhhhhhhhhhhhhhhhhh maat 48!!!! Welcome back! na meer dan 10 jaar boven de 50, hahahah 😉

    Like

  8. Marja 17 april 2015 / 09:29

    Haha. Bizar hè? Ik plaatste het ook al eens, maar ik had minder volgers dan jij.

    Like

  9. Sunnyman 17 april 2015 / 07:47

    Toch wel een teken aan de wand dat ze je nog niet opgepakt hebben, we wennen dus aan de Facebook way of life ……..

    Like

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

