Actie Pagina punt nl



Dit doe ik niet snel, maar ik ga nu toch een beetje reclame maken.
..

Stel… je hebt ergens je zinnen op gezet! Maar je vindt het toch te duur om meteen maar te gaan kopen.  Een nieuwe stofzuiger, een leuke tas, een DVD of een boek… ik gooi maar wat op.

actiepagina_logo_wit

Abonneer je dan nu op de Nieuwsbrief van ActiePagina.nl

Hoe ik daar nou zelf aan gekomen ben, geen idee, maar dat gestruin op internet levert soms aardige dingen op.  Er worden je leuke kortingen aangeboden, bij grootwinkelbedrijven en allerlei webshops etc.

Het zijn ook nog best “de moeite waard kortingen” vind ik…

27 thoughts on “Actie Pagina punt nl

  1. Rob Alberts 14 mei 2015 / 15:29

    Soms loop ik een winkel binnen.
    Maar snel vraag ik mij dan af; heb ik echt iets nodig.

    Een nieuw paar veters heb ik gehaald, een mooi boek heb ik gekocht.
    Maar verder blijft het steken op vooral eten en drinken.

    Zonnige groet,

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 14 mei 2015 / 15:34

      Dan heb je ook niks met zo’n site hoor.
      Ik loop alleen een winkel in als ik iets nodig heb of denk, ik ga eens neuzen…
      9 van de 10 keer ga ik er dan weer uit met niks.
      Verder ben ik geen fan van winkelen dus 😉
      Zonnige groet terug..

      Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 13 mei 2015 / 05:26

      Ik ben niet kooplustig maar koop wel eens iets online..
      Hoewel, gisteren toevallig 2 paar schoenen gekocht, gewoon in de winkel en dat is een eeuwigheid geleden, ik heb rotvoeten, dus heb een hekel aan schoenen kopen, dus ik ben nu heel blij..
      XXX

      Like

      • lisoverseks 13 mei 2015 / 07:31

        Haha, hier ook eentje. Erfelijke rotvoeten. Mijn oma was eraan geopereerd maar die kon helemaal geen schoenen meer velen. Ik ben gewend aan pijn. X

        Liked by 1 persoon

        • Regenboogvlinder 13 mei 2015 / 08:26

          Nou is natuurlijk helemaal niet leuk om dit te liken.. Echt niet leuk als je rotvoeten hebt. Ik loop het liefst op slippers, die heb ik genoeg, maar ja kan niet altijd. Nu een paar sandalen gekocht, met sleehakje, zo licht in gewicht dat ik ze niet eens voel en een paar leren ballerina’s. Ben klaar voor de zomer hoor ☺️

          Liked by 1 persoon

  2. marjolijn1 12 mei 2015 / 18:04

    Oja, legio van dit soort sites zijn er.
    Nadeel is vaak, dat je er ook weer niet vanaf komt.

    Liked by 1 persoon

  3. probosalem 12 mei 2015 / 09:24

    Ik koop al jaren via het internet, maar voordat je iets bestelt kijk eerst rond en kijk of je inderdaad een koopje hebt. Met de verzendkosten erbij betaal je soms veel meer.

    Like

  4. Marti 12 mei 2015 / 08:24

    Nou Trees en zijn heel wat meer van dergelijke pagina’s, Wat te denken van Groupon en Wow-deal om er maar eens twee te noemen.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 12 mei 2015 / 19:37

      Dat zijn toch andersoortige sites hoor.. tenminste Groupon. Dit is gewoon een kortingsite, die je kunt benutten of niet. Je hoeft niks te bestellen…

      Like

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

