Lenzengedrens

Te leuk toch… Weer een Limerick van Harrij…
Ik trek wel mijn grenzen hoor, want als het niet lukt en dus niet blijkt te werken voor mij, dan kap ik er mee en ga geen maanden lopen prutten met die dingen…

gedacht & gedicht

lenzen

lenzengedrens

*

een dame uit Zeist loopt te drenzen

uit wanhoop vanwege haar lenzen

de rechterlens zoek

veroorzaakt gevloek

zo’n lens kent waarachtig geen grenzen

*

Inspiratie voor deze limerick kreeg ik door een blog van Regenboogvlinder Tess met de veelzeggende titel: Lenzen… Een goed idee (2)?

©Harrij Smit

limerick 47

alle limericks via mijn weblog 

alle limericks via mijn facebookpagina

View original post

14 thoughts on “Lenzengedrens

    • Regenboogvlinder 5 juni 2015 / 22:58

      Nou hè, ik ben een bofkont! Maar ik heb hem ook een soort van veer gegeven… die wil hij eigenlijk niet meer maar hij krijgt hem toch.. 😉

      Like

  1. Merel 4 juni 2015 / 22:37

    Ik,kan het nog altijd zonder bril doen en moest het zo zijn zou ik niet voor lenzen kiezen lijkt me niks voor mij

    Liked by 1 persoon

  2. rietepietz 4 juni 2015 / 17:53

    Ik wou eigenlijk schrijven dat Harrij maar druk is met alle dames een beurt geven….. bij nader inzien toch maar niet;-)

    Liked by 2 people

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

