WC-borstel…

grapje.425

Bericht #150 

 

WC-borstel

Tineke en Rineke gaan samen boodschappen doen.

Rineke is nogal een koopjesjaagster en ziet bij een winkel:
‘1 wc-borstel 2 Euro, 2 voor 3 Euro’.

Tineke: “Handig joh zo’n borstel!”
Rineke: “Nou, ik weet het niet hoor!”

Enfin, Rineke laat zich uiteindelijk toch overhalen tot de aanschaf van een borstel, samen kopen ze er twee.

Twee weken later komt Tineke Rineke tegen en vraagt haar of die borstel haar bevalt.

Rineke: “Niet echt, want als die op is koop ik toch echt weer gewoon toiletpapier.

wc borstel

20 thoughts on “WC-borstel…

  1. Harrij Smit 5 juni 2015 / 10:10

    Waar is zo’n borstel dan voor? Ik gebruik zo’n ding al jaren. Heel hygiënisch vanwege het handvat en de pijn wordt minder en minder. Kwestie van eelt telen 🙂

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 5 juni 2015 / 07:48

      Wel vreemd hè, maar ik ken wel mensen die er geen hebben… Die maken het toilet kennelijk op een andere manier schoon… Nooit gevraagd hoe dan 😉

      Like

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

