Uitslag winactie


Wat me nu toch weer overkomt…
Medeblogger Rolf van der Leest had een Winaktie georganiseerd. Hij heeft net zijn eerste boek “Verslikt in het leven” uitgegeven en de winnaar van de prijsvraag zou een gesigneerd exemplaar kunnen winnen! Natuurlijk heb ik meegedaan!
En vanmiddag was de bekendmaking en wie heeft het boek gewonnen? IKKE….. niet te geloven, ik win nooit wat!
Dus nogmaals bedankt Rolf! En ook dank aan Harrij want hij heeft er weer een sublieme Limerick bij gemaakt!
Is dit leuk of niet? Ik voel me helemaal verwend vandaag ๐Ÿ™‚

Oh.. even doorklikken hoor naar het originele bericht, want daar staat de Limerick!

29 thoughts on “Uitslag winactie

    • Regenboogvlinder 24 juni 2015 / 00:36

      Ja ik lees heel graag, had het boek nota bene zelf al besteld รฉn gelezen. Maar een gesigneerd exemplaar winnen is natuurlijk hartstikke leuk! Daar ga ik heel zuinig op zijn, Dat andere boek kan ik dan uitlenen voorlopig!

      Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 16 juni 2015 / 22:41

      Dankje Laura! Ik ben ook onwijs verrast, nooit verwacht hoor! Ik dacht ik doe mee, had het boek al binnen zelfs, maar ik dacht een gesigneerd exemplaar zou ik best willen hebben.. Dat andere boek leen ik wel uit of geef het weg.. ๐Ÿ˜‰

      Liked by 1 persoon

  1. Hartelijke Hot Hulk 16 juni 2015 / 19:51

    Tja
    Onderaan de regenboog staat een pot met goud
    Dan valt het geluk natuurlijk jou kant op
    En fladdert het vlindertje in je gelukkig in het rond
    Dat gun ik je dus van harte

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 16 juni 2015 / 20:22

      Joh, ik heb nog nooit iets gewonnen! Nou, ik voel me wel heel blij ja! Dus het vlindertje in mij is ook blij ๐Ÿ™‚
      Dankjewel lieve Hulk…

      Liked by 1 persoon

  2. Harrij Smit 16 juni 2015 / 17:00

    Ook hier ter regenboogzijde nog maar eens mijn van โค gegeven felicitatie. Morgen bezegelen we het met nog maar weer een extra smuffel ๐Ÿ™‚

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 16 juni 2015 / 17:57

      Ja, die recensie komt er en eerder dan jullie denken want ik heb het boek al gelezen! Had het besteld en het is geweldig! Het gewonnen gesigneerde exemplaar houd ik zelf en dat andere boek leen ik uit, of geef ik weg… Maar niet aan jou want je leest toch niet ๐Ÿ˜‰

      Liked by 2 people

      • rietepietz 16 juni 2015 / 19:00

        Ik kom inderdaad niet meer aan lezen toe sinds ik blog, hoewel ik altijd graag las maar meestal in bed en dat is niet handig meer met leesbril.

        Liked by 1 persoon

        • Regenboogvlinder 16 juni 2015 / 20:23

          Ik lees ook altijd in bed hoor, mรฉt bril! Je moet hem alleen afzetten voor je in slaap sukkelt. En in de winter is het te koud. maar daar vind ik wel weer wat op…

          Like

          • rietepietz 16 juni 2015 / 20:43

            Het probleem was dat ik mรฉt bril in slaap viel;_0 maar nu val ik in slaap bij de tv die op de timer staat, werkt perfect.

            Liked by 1 persoon

            • Regenboogvlinder 16 juni 2015 / 21:03

              Ik ook vaak hoor, dan werd hij van mijn neus gehaald, maar nu ik alleen ben kan niemand dat doen voor me, dus voor ik wegzak leg ik het weg.. Allemaal zo je eigen maniertjes hรจ, leuk!

              Like

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

