Happiness…


Geluk

Deze hangt in mijn hal… En ik streef het na!

18 thoughts on “Happiness…

  1. kakel 17 juni 2015 / 21:03

    Dat was toch zeker wel een break van een dag πŸ˜€
    Mooie spreuk. Mijn yogadocente riep het twintig jaar geleden al!

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 18 juni 2015 / 00:16

      Haha had er even bij mij moeten zetten dat de logjes klaar staan voor de hele week…
      Ja dat vond ik ook Kakeltje en ik kijk er elke dag naar… Kan ik het nooit vergeten! Nieuw is hij niet nee, maar wel het nastreven waard hΓ¨. πŸ‘πŸΌβ˜ΊοΈ

      Like

  2. Melody 17 juni 2015 / 18:38

    En dat dat gevoel in je mag zijn en blijven gun ik iedereen van harte dus zeker ook jou!

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 18 juni 2015 / 00:09

      Dankje Thomas!
      Het was superleuk en gezellig bij Harrij en ja, hij heeft piano gespeeld en gezongen voor me! En mondharmonica gespeeld… Ben ik verwend of niet? πŸ‘πŸΌπŸ˜‰

      Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 18 juni 2015 / 00:05

      Haha, logjes staan klaar voor de hele week, jullie hoeven me niet te missen hoor… Alleen op jullie eigen blogs kom ik even niet langs..
      XXX

      Liked by 1 persoon

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

