BMI – misleidend…

image

34 thoughts on “BMI – misleidend…

  1. Kakel 8 juli 2015 / 20:56

    Ik ben juist weer te groot ๐Ÿ˜‰

    Like

    • Regenboogvlinder 8 juli 2015 / 23:34

      Je hebt vast nog nooit moeite hoeven doen om af te vallen..
      Maar als je kleurenblind bent kun je er helemaal niks mee nee ๐Ÿ˜‰
      Groetjesss

      Like

  2. roadlaura1969 8 juli 2015 / 17:52

    Hahaha dat zei ooit eens een arts tegen Ger, meneer u bent te klein voor uw gewicht ๐Ÿ˜‚

    Mij gaat het ook niet anders ๐Ÿ˜‰

    Like

    • Regenboogvlinder 8 juli 2015 / 23:37

      En toch krimp je als je ouder wordt.. Alles zakt in elkaar.. Ik ben niet eens zoveel gekrompen, maar 1 cm… ๐Ÿ˜‰

      Like

  3. Melody 8 juli 2015 / 17:44

    tot welke lengte geldt dat ๐Ÿ˜‰
    Ik val er toch zeker ook nog wel in he, in die categorie

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 8 juli 2015 / 18:25

      Alle lengtes en alle gewichten… je moet er dan een berekening op los laten, weet ik zo niet uit mijn hoofd, en dan krijg je je BMI. En dan hoor je of het gezond is of niet… ๐Ÿ˜‰

      Like

      • Harrij Smit 8 juli 2015 / 16:23

        Ja natuurlijk, alleen mannen reageren daar heel anders op. Met mannenlogica namelijk, bijvoorbeeld door te zeggen: nou รฉn? Dan ben ik maar te zwaar. Punt uit. ๐Ÿ™‚

        Liked by 1 persoon

        • Regenboogvlinder 8 juli 2015 / 16:42

          Ja en die mannen hebben nog gelijk ook! Gelukkig ben ik de laatste tijd ook niet meer bezig met dat BMI.. Mijn gewicht zou volgens die norm net zo moeten zijn als toen ik 18 was. Dan ben ik dus vel over bot.. nee, die tijd is geweest hoor! ๐Ÿ˜‰

          Liked by 1 persoon

          • Harrij Smit 8 juli 2015 / 16:50

            Volgens mij is er met jouw BMI helemaal niks mis. Het klopt precies met hoe je er uit ziet. Om te smuffelen. Kijk en dat is nou ook mannenlogica ๐Ÿ˜€

            Liked by 1 persoon

  4. John 8 juli 2015 / 09:38

    Je brengt hem leuk ๐Ÿ˜€ en je hebt gelijk. Hij werkt alleen maar op รฉรฉn manier -met รฉรฉn type mens- goed, en de rest van de mensen heeft er niets aan ๐Ÿ™‚ Dus weg met de BMI meting.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 8 juli 2015 / 10:08

      Goed plan John, het gewicht dat ik zou moeten hebben voor mijn lengte en zo, dan zou ik vel over bot zijn.. en dat weiger ik te worden.. ๐Ÿ˜‰

      Liked by 1 persoon

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

