Wijnkuur…


wijnkuur

27 thoughts on “Wijnkuur…

  1. minoesjka2 17 juli 2015 / 19:57

    Hahahahaaha ………… nee, dan maakt het alleen maar uit of je nog genoeg flessen wijn in huis hebt, want o wee ………. zonder zitten is dan pas echt een ramp.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 15 juli 2015 / 18:35

      Ja joh, ik zou het wel denken… Maar zolang je je er goed bij voelt, maakt het toch niks uit? πŸ˜‰πŸ˜‰πŸ˜‰
      Nee gekheid hoor, maar Ik ken iemand die daadwerkelijk elke dag 2 flessen rode wijn drinkt en ook nog eens 2 pakjes sigaretten rookt.. Hij woont in Oostende. Ik ken hem van Gran Canaria waar hij altijd 3 mnd overwintert. Ligt hij ook nog de hele dag in de knetterende zon zonder zich in te smeren.. Zijn huid lijkt wel van leer.. Ach.. leven en laten leven hoor… Hij is zielsgelukkig en altijd vrolijk πŸ˜€ is ook wat waard hΓ©..

      Like

  2. rietepietz 15 juli 2015 / 16:27

    Heb ik weer pech, ik hou niet van wijn;-) Nou ja gelukkig heb ik zelf geen moeite met die “paar”pondjes teveel dus dÑÑr hoef ik het niet voor te doen!

    Liked by 1 persoon

    • Albert y Mara fotoblog 15 juli 2015 / 15:32

      Ben je dat echt van plan Trees πŸ˜‰? Twee flessen per dag. Dan kan je geen auto meer rijden en ben je je vrijheid kwijt. Laat dat dik zijn dan maar. Salu2 Albert

      Liked by 1 persoon

      • Regenboogvlinder 15 juli 2015 / 16:35

        HΓ¨hΓ¨ dat is nou eens een reactie naar mijn hart Albert.. Maar don’t worry, ik drink hooguit een glas wijn als ik eters heb, anders niet.. πŸ˜‰

        Like

  3. anjasouren 15 juli 2015 / 13:11

    Vanavond eet ik een fruitsalade , nou , het zijn voornamelijk alleen maar druiven . OkΓ© , alleen maar druiven . Gegiste druiven . OkΓ© , mijn avondeten bestaat alleen uit wijn πŸ˜‰ . Geniet van je dag , liefs Anja

    Liked by 1 persoon

  4. Flora 15 juli 2015 / 12:06

    Prachtig,maar probeer het maar niet ui,straks ga ik het lekker vinden

    Liked by 1 persoon

  5. Harrij Smit 15 juli 2015 / 10:19

    Een uitstekend idee, Tess. Bovendien heb je door elke dag twee flessen in te nemen een zeer geregeld leven, en een geregeld leven schijnt op zichzelf al heel goed voor een mens te zijn πŸ™‚

    Liked by 1 persoon

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

