Rij-examen… (grapje)


Niet alleen maar een beetje extra voor mijn Belgische lezers… 

grapje.425

 

 

Antwerps rij-examen

Twee Antwerpse blondjes zitten aan den toog in een cafeeke op ’t Kiel.
Zegt de een : “Heb kiek juust weer m’n rijexamen gedaan.”
“Allee”, vraagt de ander : “en, hoe was ’t gegaan ?”
“Nie goe, zenne”, zei ze, “bennekiek weer gezakt!”
“Ik kom weer op dat ronde punt, en daar stond een bord met dertig op, dus rij ik dertig keer rond dat ronde punt.”
“Ai”, zei de ander, “en…. verkeerd geteld, zeker?”

rondpunt

Tsja… 

 

24 thoughts on “Rij-examen… (grapje)

  1. John 17 juli 2015 / 09:06

    Hahaha de examens in België zijn dus wel wat strenger geworden. Vroeger kreeg je je rijbewijs door een keer over de markt te rijden 😀

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 17 juli 2015 / 15:37

      Haha, was dat echt zo John? Ach mijn zoon heeft zijn rijbewijs in Amerika gehaald. Was een vak op school.. Kostte totaal $ 10.00. En hij rijdt als de beste… 😉

      Liked by 1 persoon

  2. Hillechien Prins 17 juli 2015 / 08:59

    extra die ga ik laten lezen door mijn “Antwerpenaar”

    Liked by 1 persoon

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

