Op stap met de kleindochters… dagje Beeld en Geluid…

 


Vak Mar+Nat Dag 6 Madurodam (55) (Small)

Op woensdag hadden we het plan om naar Beeld en Geluid te gaan… ook al het gebouw gezien in Madurodam. Een gigantisch gebouw in Hilversum en wat was het er rustig. Ik dacht bijna dat het nog gesloten was. We kregen alle 3 een ring met daarin een sensor om de video’s aan te laten zetten met uitleg. We kozen een virtuele gids en begonnen onze tocht. Helaas, ik boeide mij allemaal niet zo… misschien had ik er ook niet zoveel geduld voor. Dus het eerste uurtje had ik telkens zoiets van, zullen we gaan. De meisjes kenden de programma’s natuurlijk niet, maar al met al werd het toch wel een leuk dag. De testen de ze konden doen waren natuurlijk favoriet. De raarste dingen krijgen we te eten hoor over zo’n 50 jaar of zo… maar dat maak ik allemaal niet meer mee..

Wat die meiden wel altijd doen is rennen van het een naar het ander en juist dat, tijdens dat onderweg van het een naar het ander, slaan ze vaak dingen over. Nou ja… beetje hak-op-de-tak gedrag van oma misschien?

We hebben ook opgetreden in het programma TOPPOP… hahaha.. Maria zat achter de knoppen van licht en geluid en Natalia en ik traden op. Toen we later het filmpje terug zagen waren we heel erg verrast, ik was superslank en Natalia leek net op een dunne naald… wat een vertekening, maar leuk om mezelf weer eens zo te zien… dat wel… Hoewel, ik ben wel tevreden met hoe ik er nu uitzie hoor.

Ook hebben de dames nog voor ‘nieuwslezers’ gespeeld… Heel apart. Van een autocue het nieuws aflezen en dat is voor de dames in het Nederlands toch best een dingetje, maar ik was niet ontevreden, ze hebben zich goed geweerd… Leuke filmpjes gemaakt, dus de bewegende beelden blijven bestaan voor later!

Vrijdag de 10e zijn we naar een pretpark in Duitsland geweest, Wunderland Kalkar. Best leuk, maar dat later…

Deze slideshow vereist JavaScript.