Happy Hour…


 

Mallorca 2014

 

17 thoughts on “Happy Hour…

    • Regenboogvlinder 22 juli 2015 / 22:58

      Haha, zeker op Mallorca met 35 graden… Maar van mij had je wel een flesje water gekregen hoor Thomas, mocht ik je herkend hebben ๐Ÿ˜‰

      Like

    • Regenboogvlinder 22 juli 2015 / 23:05

      Haha, nee en in de tijd dat wij aan de overkant van van de straat, tegenover dit restaurantje (waar je alleen maar binnen kon zitten) op het terras zaten heb ik ook inderdaad geen hond gezien… Nou ja, toch een leuk gebaar hรจ.. ๐Ÿ˜‰

      Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 22 juli 2015 / 10:42

      Ja er wordt daar goed gezorgd voor de viervoeters :-). Leuk dat je weer eens langskwam, groetjes terug uit Zeist!

      Like

  1. John 22 juli 2015 / 09:28

    Kijk, dat vind ik nou leuk als men aan de dieren denkt. Net zoals Ikea die een speciale ruimte heeft voor honden waar ze kunnen verblijven als de baasjes aan het winkelen zijn. ๐Ÿ™‚

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 22 juli 2015 / 09:45

      Grappig hรจ, alleen hoop ik wel dat het water regelmatig wordt ververst want er komt altijd kwijl in van honden als ze drinken. En als er een hond ziek is kan dat voor gezonde honden weer niet zo gezond zijn…

      Like

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

