Afwijking… (grapje)

grapje.425

 

 

mannen aan de barEen man zit aan de bar naast een stotteraar.

Zegt de man: “Is het niet lastig dat stotteren?”

De stotteraar: “N-n-nee, he-he-helemaal n-n-niet, w-w-want ie-ie-iedereen heeft w-w-wel een af-af-afwijking.”

Man: “Hoezo dat dan?”

Stotteraar: “N-n-nou, m-m-met w-w-welke hand v-v-veeg jij je k-k-kont af?”

Man: “Met mijn rechterhand.”

Stotteraar: “Z-z-zie je? D-d-dat is jouw af-af-afwijking.

De m-m-meeste men-mensen g-g-gebruiken t-t-toiletpapier…….

Β 

24 thoughts on “Afwijking… (grapje)

  1. Corry dijkstra 25 juli 2015 / 14:03

    Hij is vreselijk leuk.
    Zoals Harrij en jij Trees op elkaar reageren kan ik ook van genieten. Wat zijn jullie adrem, k’wou dat ik daar ook iets van had. Fijn weekend.πŸ’πŸ˜€

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 25 juli 2015 / 15:24

      Dankje Corry, we hebben erg veel lol maar ook veel respect voor elkaar! En grapjes maken samen kunnen we ook als de besten :-). En waarom niet? We zijn erg goede vrienden geworden en elkaar goed gaan begrijpen in een paar maanden tijd. Ik vind dat heel kostbaar en ben er erg blij mee ook! Jij ook een fijn weekend Corry! XXX

      Like

  2. Kakel 24 juli 2015 / 21:14

    LOL! HÑd ik maar één afwijking. Ik kan ze niet meer tellen.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 24 juli 2015 / 21:02

      Ja, dat was ooit in een vorig logje, maar die gewoonte is kennelijk weer aangepast… je moet wel met je tijd meegaan Thomas πŸ˜‰

      Like

  3. rietepietz 24 juli 2015 / 15:09

    Whahaha, ik red het niet eens met maar één afwijking, ik heb er véle maar er valt goed mee te leven hoor, vooral omdat ik zélf weet dat ik ze heb;-)

    Liked by 1 persoon

  4. John 24 juli 2015 / 08:48

    Hahahaha, ik ga maar zo weinig mogelijk zeggen want voor je het weet heb ik een afwijking.
    Dan heb ik die ook wel, maar die hoeven niet per se bekend te worden πŸ˜†
    grts

    Liked by 2 people

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

