Invalshoek ‘Uitdaging’ – ‘Vrijheid’



De invalshoek van Reismeermin is: 
Uitdaging
Vrijheid
Marja is aan het lobbyen voor meer deelnemers, ik doe graag een keer mee!

Heerlijk die vrijheid
Wat ik voel is blijheid
Hoe fijn is dat gevoel

Niet meer gebonden
Heb mijzelf hervonden
Leef verder met een doel

De toekomst is mooi
Niet alleen op de bonnefooi

Ondernemingen gepland
Afwijzingen afgewend

Ik voel me Dappere Dodo
Lekker leven is mijn motto

©Regenboogvlinder

Vrijheid

Plaatje van Internet

17 thoughts on “Invalshoek ‘Uitdaging’ – ‘Vrijheid’

  1. Melody 6 augustus 2015 / 16:33

    Fantastisch ingevuld, petje af!

    En nee jaloezie ligt niet in mijn aard maar als ik zeg dat ik ‘jaloers’ op je ben dan snap je wel hoe ik het bedoel.

    xx

    Liked by 1 persoon

  2. Harrij Smit 6 augustus 2015 / 15:46

    En zo is het maar net. Je bewijst jezelf er een grote dienst mee, vlindertje. Leve de vrijheid. En dat met zo’n fraai gedicht! ❤

    Liked by 1 persoon

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

