Regenboogvriendschap…


friends-are-like-rainbows2


20 thoughts on “Regenboogvriendschap…

  1. Ferrara 19 augustus 2015 / 21:56

    Echte vriendschap kan tegen een stootje, zo waardevol.

    Liked by 1 persoon

  2. Kakel 19 augustus 2015 / 21:49

    Het fijne van vriendschap is, dat je er ook voor je vrienden kan zijn ๐Ÿ™‚

    Liked by 1 persoon

  3. rietepietz 19 augustus 2015 / 17:33

    Op echte vrienden moet je hรฉรฉl zuinig zijn want die vrolijken je niet alleen op nรก de storm maar zullen er ook voor je zijn tijdens de storm , wat van nog vรฉรฉl meer waarde is.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 20 augustus 2015 / 14:31

      Nou Riet dat is een waar woord wat je daar zegt! Ik ben ook zuinig op ze… Oude en ook nieuwe vrienden!

      Like

  4. Plato 19 augustus 2015 / 15:21

    Heel mooi. Je bent gezegend als je goede vrienden hebt. Want ze zijn schaars.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 20 augustus 2015 / 14:33

      Laatst zei ik toen iemand vroeg hoe het met me gaat: Ik tel mijn zegeningen maar ik raak de tel kwijt… Als dat geen geluk is hรจ..

      Like

  5. Harrij Smit 19 augustus 2015 / 10:31

    Ik wil met alle liefde een regenboog voor je blijven, Tess โค – de druppeltje die de 'arc en ciel' mogelijk maken, moet je dan maar voor lief nemen ๐Ÿ˜€

    Liked by 1 persoon

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

