Ik weet iets over jou…

@grapje.425

Ik weet 11 dingen over jou:
(vast een oudje, maar wel leuk)

1) Je bent bezig dit bericht te lezen…
2) Je bent menslievend (of bijna)…
3) Je kan geen “P” zeggen zonder dat jouw lippen elkaar raken…
4) Je bent het aan ’t proberen…
6) Je voelt je onnozel…
7) Je gaat domweg voort met lezen…
8) Je hebt zelfs niet gemerkt dat je nΒ° 5 gemist hebt…
9) Je bent gaan kijken of er inderdaad geen nΒ° 5 is…
10) Je hebt gelachen omdat het zo stom is…
11) En misschien ga je dit doorsturen om anderen beet te nemen en ook te laten lachen…

Ik wens iedereen een fijne dag en veel lachen hoor!mooier als je lacht

39 thoughts on “Ik weet iets over jou…

  1. minoesjka2 23 augustus 2015 / 19:47

    Hahahahaha ……………. hoor ook bij de kudde dus, want inderdaad, ik ging proberen die p te zeggen .

    Liked by 1 persoon

  2. Merel 21 augustus 2015 / 22:27

    Inderdaad ik had die nr 5 niet gemist en ja ik ben gaan kijken … Grappig hoe jij dat weet

    Like

  3. Kakel 21 augustus 2015 / 21:31

    Hij is echt leuk πŸ™‚

    Like

  4. marjolijn1 21 augustus 2015 / 17:38

    Haha, en ik heb vandaag al veel gelachen…. πŸ™‚
    Mooi weekend meis.

    Liked by 1 persoon

  5. gewoonzoalsikben 21 augustus 2015 / 12:13

    Hahaha niks beter dan even lekker lachen .

    Groetjes Elisabeh

    Liked by 1 persoon

    • gewoonzoalsikben 21 augustus 2015 / 12:13

      Oeps naam verkeerd haha

      Like

  6. Harrij Smit 21 augustus 2015 / 11:13

    hahaha – niets menselijks is mij vreemd, wat heerlijk om dat hier weer eens bevestigd te krijgen πŸ˜€

    Liked by 1 persoon

  7. ria 21 augustus 2015 / 10:40

    Met een blos op mijn wangen
    een lach om mijn mond
    ik kende het grapje niet
    nu dus wel zoals je ziet
    lig om mijn eigen domheid
    in de deuk
    bedankt ik vind het grapje leuk. πŸ˜€

    Lieve zonnige groetjes,
    Ria

    Liked by 1 persoon

  8. Marja 21 augustus 2015 / 10:30

    Hahaha. Ik had al gelachen vanmorgen. Er stond een leuk filmpje op facebook. Ik stuur het je wel even door.

    Liked by 1 persoon

  9. John 21 augustus 2015 / 09:25

    Hahahaha ik kende hem al dus las tot 4 πŸ˜› Ja niet verwacht hΓ¨ πŸ™‚
    Maar hij is leuk en jij had lol, en ook ik had lol, en iedereen hier heeft gelachen πŸ˜†
    grts

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 21 augustus 2015 / 10:31

      Haha, ik kende hem ook al hoor, maar las gewoon verder…
      Kijk John, daar gaat het me vandaag nou precies om! Om mensen te laten lachten! LOL
      Groetjesss en een mooie dag gewenst!

      Liked by 1 persoon

  10. anjasouren 21 augustus 2015 / 09:08

    Hoi Trees , ja , tis een oudje en er zijn ook al meerdere variaties op maar maakt niets uit , lachen doen we toch wel , houdt ons op de been πŸ™‚ . Fijne dag , liefs Anja

    Liked by 1 persoon

  11. Morgaine 21 augustus 2015 / 08:13

    hahahahaha een oudje? noem het gerust bejaard dus zelfde als Di mario hier, ken hem al te lang, denk dat dit 1 van die eerste mails was die je dan voor de fun in je mailbox kon krijgen, maar er zijn er vast die er nog in gaan trappen, voor anderen is het weer nieuw πŸ˜€

    X

    Liked by 1 persoon

      • Morgaine 21 augustus 2015 / 10:31

        hahaha zo bedoel ik het nu ook weer niet, voor het internet tijdperk is het bejaard, en internet en social media gaat nu eenmaal sneller dan wij menschen… πŸ˜›

        Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 21 augustus 2015 / 08:34

      Haha jouw bijnaam is zeker slimpie?
      Dan wordt het toch tijd dat je ook eens aan zo’n TAG meedoet hoor Mario, zodat ik iets meer van je te weten kom ;-).
      Lieve groetjesss en een fijne dag!

      Like

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

