Zwijmelen op Zaterdag met “Marvin Gay en Tammi Terrell”


Motown, ik ben er dol op! 

Motown

Zwijmelen op Zaterdag vandaag met een geweldig nummer dat altijd actueel zal blijven, voor mannen en vrouwen!

Voor iedereen die gek is op iemand en bij diegene wil zijn, is er geen berg te hoog, geen vallei te diep en geen rivier te breed… en nog veel meer! Ook ik zal hem ooit vinden en hij mij!

“Ain’t No Mountain High Enough”

met

“Marvin Gay en Tammi Terrell”

Voor nog meer zwijmelen op zaterdag klik HIER...
Marja heeft het overzicht van deelnemers!

24 thoughts on “Zwijmelen op Zaterdag met “Marvin Gay en Tammi Terrell”

  1. Frederique 30 augustus 2015 / 23:02

    Heerlijke muziek! Echt iets voor Hubbie, die is er gek op. Wat hebben wij vel gedanst op Motown.
    Zoveel goede herinneringen.

    Liefs Frederique

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 30 augustus 2015 / 23:43

      Eigenlijk is Soul toch wel een van mijn favorieten al houd ik van veel meer stijlen… Leuk! Liefs terug!

      Like

    • Regenboogvlinder 30 augustus 2015 / 09:02

      Doe ik niet hoor Albert, ik ben er al achter dat ik veel tijd en ruimte voor mezelf nodig heb, dus rustig aan.. Maar dromen mag hè..
      Salu2

      Like

    • Regenboogvlinder 29 augustus 2015 / 23:01

      Dat is nou zo leuk van zwijmelen op zaterdag! Altijd een verrassing wat er komt 😉
      Groetjesss

      Like

  2. Dwarsbongel 29 augustus 2015 / 22:23

    Heerlijke song! Hij zit wel duidelijk in mijn geheugen, maar het is de eerste keer dat ik er beeld bij zie: dank je wel!
    En ja, in de relatiesfeer heb ik zo langzamerhand de indruk gekregen, dat wie zoekt niet zal vinden, maar wie niet zoekt er soms tegenaan loopt. Maar dan kost het soms even tijd om het te herkennen… 😉

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 29 augustus 2015 / 23:03

      Leuk hè, geen dank hoor, jij bedankt!
      Ach ja zo is het ook hoor, heb eerst heel veel tijd en ruimte nodig om dingen alleen te doen. Ik zie wel wat er op mijn pad komt. Misschien is ie al wel langs geweest maar heb ik hem weer weggestuurd ;-). Zou zomaar kunnen…

      Like

  3. ria 29 augustus 2015 / 20:04

    Het komt vanzelf of het komt niet en so what, fijne vrienden hebben is ook leuk en die soulmuziek ook.

    Liefs, Ria

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 29 augustus 2015 / 20:34

      Haha, ach geen haast hoor, hoewel 😉
      Nee hoor, komt goed! Ik heb het nu al heel leuk dus ik klaag niet hoor ;-). XXX

      Like

  4. rietepietz 29 augustus 2015 / 15:47

    Klinkt nog steeds heel goed en hoorde helemaal bij de soultijd die we natuurlijk ook meegemaakt hebben. Voor mij echte “radiomuziek”want zelf had ik er weinig van op LP.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 29 augustus 2015 / 17:58

      Heerlijk hè die Soul… zoveel goede artiesten en nee, ik had ook niet overal platen van hoor, voornamelijk radio ook 🙂

      Like

    • Regenboogvlinder 29 augustus 2015 / 10:33

      Dankje Marja, denk het ook wel hoor en weet je, ik kan goed met mezelf door de deur, dat scheelt een stuk en is ook heel leuk! 😀

      Like

  5. Morgaine 29 augustus 2015 / 09:53

    Ja de muziek die veel werd gedraaid thuis bij ons vroeger, wat nou beatles of stones fan… wij zijn motown, hahaha

    X

    Liked by 1 persoon

  6. Anja 29 augustus 2015 / 08:59

    Natuurlijk ga jij hem vinden! Dat kan bijna niet anders! 💋

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 29 augustus 2015 / 10:30

      De tijd zal het leren hè Anja.. Nog even niet want ik heb nu nog veel teveel ruimte nodig voor mijzelf en alle dingen die ik nog wil doen, alleen! 💋

      Like

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

