Impact: Stichting Aap & mijn ontmoeting met Trees/Iris

Vandaag met Morgaine (oftewel Suzan Sutherland, is echt haar naam dus) naar de Stichting Aap geweest voor een exclusieve rondleiding. We waren maar met 14 mensen dus een overzichtelijke groep en iedereen hield zich keurig aan de regels van Erica, de gids.
Het verhaal hieronder is zo compleet dat ik er zelf niet uitgebreid over ga bloggen, het zou dubbelop worden.. En de mogelijkheid om te herbloggen pak ik dan ook met beide handen aan!
Weer een superleuke klik met een blogger waar ik graag langs kom en bij lees. Suzan praat zoals ze schrijft, veel dus πŸ˜‰ , maar inderdaad luisteren kan ze ook! We hebben veel gemeen, hoe kan het toch? En dat is toch wel weer apart.
Haar oma en ik zijn op dezelfde dag jarig, Suzan en ik zijn allebei op een maandag geboren, haar dochter is net als ik een Stier, haar vader is op dezelfde dag jarig als mijn zoon… Haar moeder is in Haarlemmerliede geboren, net als mijn ex en zijn hele familie. En zo kan ik nog wel even doorgaan.. haha!
Suzan ontzettend bedankt voor dit mooie verslag en deze dag, die mede door jou weer een TOPdag is geworden! Dikke kus!

Klik op ‘view original’ om het hele bericht bij Morgaine te bekijken!

Morgaine's Passions

Als je alleen de foto’s wilt zien en hoe de klik tussen mij en Trees was, scroll dan dit eerste stuk even door, na de foto’s vertel ik nog even de leuke dingen, heb je echte interesse in Stichting Aap, blijf dan vanaf hier doorlezen.Β  πŸ˜‰

Vandaag (zaterdag) mocht ik samen met Trees/Iris mee naar Stichting Aap. Zij zou al vroeg bij mij zijn omdat de rondleiding waar zij kaarten voor had, het was op uitnodiging namelijk, kleine groep ook, noem het een elite groep die een rondleiding kregen vandaag. Om kwart voor 11 was ons gevraagd om in het nieuwe bezoekerscentrum van Aap te verzamelen. De ochtend begon om 11 uur met een inleiding en een korte film, hoe, wat en waar en bij Aap en ook wat er eventueel IN de verblijven gebeurt. Want binnen mochten we niet komen er is een hands off beleid vanaf de…

View original post 1.703 woorden meer

22 thoughts on “Impact: Stichting Aap & mijn ontmoeting met Trees/Iris

  1. cornma 27 september 2015 / 12:35

    Ik heb nog niet het hele verslag gelezen, maar dat ga ik straks zeker doen. Almere is trouwens best een leuke stad geworden, ik heb er zelf gewoond en al mijn kinderen wonen er.

    Liked by 2 people

    • Regenboogvlinder 27 september 2015 / 13:04

      Is de moeite waard om te lezen, Morgaine heeft er een mooi verslag van gemaakt. Ja hoor, ik vind het ook niet verkeerd daar. Kom er niet vaak maar er woont wel familie dus zo nu en dan. En nu Morgaine, hartstikke leuk!

      Liked by 1 persoon

  2. John 27 september 2015 / 12:14

    Het hele verhaal gelezen vanochtend. Een hele lap πŸ™‚ Mooi dat het klikt. Was te verwachten natuurlijk.
    Goed dat je niet bij Shell tankte. Dat was echt fout geweest πŸ˜‰
    Ik heb het hele verslag met plezier gelezen. πŸ™‚

    Liked by 2 people

    • Regenboogvlinder 27 september 2015 / 13:00

      Ja schrijven kan ze hΓ¨ en kletsen ook! Echt een heerlijk mens, we hebben genoten. Ja ik had ook niet anders verwacht hoor! Haha witte pomp, altijd goed hΓ¨. Leuk dat je ervan genoten hebt John, bedankt, ook namens Suus dan maar! πŸ™‚
      Groetjesss en een mooie rest van de zondag!

      Liked by 2 people

  3. Merel 27 september 2015 / 10:01

    Fijn als die klik er is en zoals ik begrijp kan morgaine praten zoals ze kan schrijven heel gezellig dus

    Liked by 2 people

    • Regenboogvlinder 27 september 2015 / 13:07

      Ja was weer bijzonder! Ja zoals ze schrijft praat ze ook… haha. Misschien zegt ze wel hetzelfde over mij hahaha! Ja echt gezellig, maar luisteren kan ze ook, ook niet onbelangrijk hΓ¨. Was een heerlijke dag!

      Liked by 1 persoon

  4. Hillechien Prins 27 september 2015 / 07:36

    Toch leuk als het zo klikt tussen twee mensen. Heb in laatst ook mee mogen maken, heel apart.

    Liked by 2 people

    • Regenboogvlinder 27 september 2015 / 09:41

      Als je elkaar leest en dat was bij haar en mij nog niet eens zo lang, dan is er al een soort klik hè. Leuk dat je het ook al meegemaakt hebt. Ik ken nu al heel wat bloggers persoonlijk, erg leuk!

      Liked by 1 persoon

  5. natasjaslifestyle 27 september 2015 / 07:14

    Wat een heerlijke middag hebben jullie gehad. Het verslag heb ik gisteravond bij Suzan al zelf gelezen. Wat leuk dat jullie zoveel overeenkomsten hebben, niet normaal. En ben je al eens eerder in Almere geweest?? Hoe vind jij onze stad?

    Liked by 2 people

    • Regenboogvlinder 27 september 2015 / 09:40

      Ja was super hoor! Ik heb familie in Almere wonen, al heel lang, broer heeft gewoond aan de Poldermolenweg en in de landgoederenbuurt. Is intussen verhuisd. De 2 zusjes van mijn ex wonen er ook al heel lang en de kinderen van een van hen ook. Maar ik ben nog niet vaak in het centrum geweest. Wel een keer in het theater, maar dat vond ik maar een kale boel.
      Zo leuk dat jij en Suzan elkaar al zo lang kennen. Ja die overeenkomsten, bizar, iedere keer keken we elkaar aan zo van… huh.. Maar leuk was het! Fijne zondag!

      Liked by 2 people

  6. Morgaine 26 september 2015 / 23:28

    Hahahahaha helemaal super, en ja, nog meer feitjes geef jij hier weg die echt raar zijn, en absoluut amper toeval kunnen zijn, hahaha

    Slaap lekker en alvast een fijne fietsvakantie toe gewenst πŸ˜‰

    X

    Liked by 1 persoon

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

