Naar de dokter…

FB_IMG_1445438219992

35 thoughts on “Naar de dokter…

  1. gewoonanneke 27 oktober 2015 / 19:32

    Nou ik ken wel een dokter waar ik eens een beschuitje mee zou willen eten haha……. maar ja die zijn dan natuurlijk weer getrouwd 😦

    Liked by 1 persoon

  2. IngridMoorenBlogs 25 oktober 2015 / 12:38

    Gelukkig nog geen knappe dokters tegen gekomen…lijkt me doodeng πŸ˜‰

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 25 oktober 2015 / 20:31

      Ja, dan heb je er weer een probleem bij, moet je niet hebben hΓ¨ Ingrid… doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg! πŸ˜‰

      Like

  3. gewoonzoalsikben 23 oktober 2015 / 19:31

    Hahaha leuk !! Ook nu heb ik weer een huisarts die erg goed uitziet net als zijn voorganger en gelukkig is het een heel goede en fijne arts .Maar ik blijf liever uit de buurt grijnzzzzzzz
    Liefs Elisabeth

    Liked by 1 persoon

  4. marjolijn1 23 oktober 2015 / 17:08

    :-), toch liever die wit jassen niet hoor…!!

    Like

    • imerks56 23 oktober 2015 / 11:54

      Ik had dit letterlijk bij mijn vorige tandarts. Toen ging ik iedere keer met plezier naar de tandarts. πŸ˜πŸ˜€ Maar helaas…. Hij is nu met pensioen 😒

      Liked by 1 persoon

      • Regenboogvlinder 23 oktober 2015 / 11:58

        Nou toevallig net gereageerd bij Michielziet op een tandartslogje. Daar hadden we het er ook over. Ik vrees de dag dat mijn tandarts met pensioen gaat… pffff

        Liked by 1 persoon

  5. John 23 oktober 2015 / 09:30

    LOL,:lol: dit is natuurlijk een vrouwengrapje. Nou ja, verplaats de foto voor een mooie blonde dame en ik ben helemaal fruitloos hoor πŸ˜‰

    Liked by 1 persoon

  6. Anja 23 oktober 2015 / 08:05

    Ja .. Met zΓ³’n knapperd … 😘

    Like

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

