Age is just a number…


 

Dit logje is bloedserieus maar toch ook grappig!

Wat is dat toch dat er vaak raar tegenaan gekeken wordt als een vrouw een veel jongere vriend/echtgenoot heeft en dat het omgekeerd, dus bij een man met een jongere vrouw, gewoon geaccepteerd wordt?

Liefde voelen en genegenheid hebben voor elkaar heeft niks met leeftijd te maken,Β want lieve mensen:

“Age is just a number…”Β 

Dus… leven en laten leven!

Smiley age is just a number

Madonna is 55, haar vriendje is 22

Tina Turner is 75, haar vriendje is 40

Jennifer Lopez is 42, haar vriendje 26

Mariah Carey is 44, haar man is 32

Wie van de dames is nog steeds single?
Relax, jouw vriendje is gewoon nog net niet geboren πŸ˜‰Β 

Plaatje van internet

50 thoughts on “Age is just a number…

  1. gewoonanneke 7 november 2015 / 22:24

    Ieder moet doen wat ie wil. Maar ik sta nog ingeschreven op een vriendschapssite en ik krijg wel eens reacties van mannen rond de 30 dan moet ik toch wel lachen hoor. Moet daar niet aan denken. Maar goed leven en laten leven toch πŸ˜‰

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 7 november 2015 / 23:44

      Haha, ja ik had soms ook heel jonge mannen hoor. Maar daar ging ik ook niet op in hoor haha. Sta nu nergens meer op, vind het wel even best zo.
      En inderdaad, leven en laten leven!

      Liked by 1 persoon

  2. cornma 5 november 2015 / 11:12

    Ik gun ieder zijn pleziertje, maar zelf moet ik er niet aan denken om een relatie te hebben met een man die mijn zoon had kunnen zijn.

    Liked by 1 persoon

  3. Hillechien 5 november 2015 / 07:10

    als je maar liefde mag geven en ontvangen … de rest doet er niet toe toch

    Like

  4. Lenjef 4 november 2015 / 20:21

    Geen spring in ’t veld meer

    de leeftijd is méér dan een getal
    vroeger sprong ik uit het bed
    zonder vangnet
    vandaag lijkt het op een vrije val

    Lenjef πŸ˜€

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 4 november 2015 / 23:51

      Haha, heb je ook zo’n hoog bed tegenwoordig? Ik wel, best wennen hΓ¨ πŸ˜‰.. Dankje Lenjef, ik word altijd blij van zo’n cadeautje van jou!

      Liked by 1 persoon

  5. Melody 4 november 2015 / 18:23

    HΓ¨hΓ¨ πŸ˜‰

    Inderdaad…. liefde is dan wel universeel maar ook weer uniek…. het kijkt niet naar cijfers van leeftijd, gewicht op een weegschaal, etc en daar mogen we enorm blij om zijn ! Het is een vrij iets dat zich niet laat dwingen en niet laat beperken, heerlijk!

    xxx

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 4 november 2015 / 23:46

      Oh ja dat wordt wel gezegd en klopt ook, de verzorgingshuizen hier zitten vol met vrouwen en maar een paar mannen…
      Ach leven en laten leven hè..

      Like

  6. gewoonzoalsikben 4 november 2015 / 16:29

    Ach ook ik zeg maar zo Leef en laat Leven.De tijd zal leren of zulke relaties werken en waarom ook niet .

    Liked by 1 persoon

  7. ria 4 november 2015 / 15:54

    Wat maakt het allemaal uit. De een zoekt sex, de ander liefde, weer een ander vriendschap. Leven en laten leven. Toch grappig

    Lieve groetjes, Ria

    Liked by 1 persoon

  8. Sammie 4 november 2015 / 15:26

    55 en 22 vind ik toch een beetje gek, vraag me dan af of de motieven wel juist zijn (aangezien de status van madonna) maar tegen leeftijdsverschil heb ik helemaal niks πŸ™‚ Mijn vriend en ik schelen ook 18 jaar.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 4 november 2015 / 15:59

      Ja met die bekende mensen weet je het niet wat de motieven zijn.
      Joh dat is ook een groot verschil, mijn dochter en haar vriend schelen 15 jaar, maar ook echt geen probleem. Zou wat zijn als ik ook iemand van die leeftijd zou vinden haha, we lachen er wel eens om.. πŸ˜‰

      Liked by 1 persoon

  9. rietepietz 4 november 2015 / 13:36

    Dat moet iedereen voor zichzelf weten, daar heb je gelijk in! Maar dat neemt niet weg dat ik altijd wel vraagtekens zet bij een relatie met zo’n groot leeftijdverschil ongeacht of de man of de vrouw nou het ouds is.Ik zou het zΓ©lf in ieder geval niet willen!

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 4 november 2015 / 13:52

      Ach ja, je weet nooit hoe het werkelijk zit. Mijn dochter heeft sinds ruim een jaar een vriend, is ook 15 jaar ouder. Maar als ik zie hoe gek ze op elkaar zijn, dan denk ik, man/vrouw, vrouw/man… het kan!

      Like

      • rietepietz 4 november 2015 / 16:56

        Ik moet er niet aan dΓ©nken om met een man van 88 opnieuw te gaan beginnen;-) maar op je dochters leeftijd valt die 15 jaar tegenwoordig niet zo heel erg op.

        Liked by 1 persoon

          • rietepietz 5 november 2015 / 08:43

            En voor mij ook geen 20 jaar jΓ³ngere man, het zou voelen alsof ik met een neefje de koffer in duik;-)

            Liked by 1 persoon

              • rietepietz 5 november 2015 / 09:42

                Nee oke, vrienden kun je in alle leeftijden hebben, maar als ik me goed herinner had je het over liefdes relaties met een groot leeftijdsverschil en dΓ‘n moet de koffer toch open zal ‘k maar zeggen;-)

                Liked by 1 persoon

  10. Mrs. Brubeck 4 november 2015 / 12:08

    Haha… Mss wel waar hoor… ieder zijn of haar ding…
    Maar lieve Trees, de voorbeelden??? Ik denk dat die jongere vriendjes mss wel eerder dollartekens in hun ogen hebben dan onvoorwaardelijke liefde:) πŸ™‚

    Liked by 1 persoon

  11. Morgaine 4 november 2015 / 11:29

    Whahaha ja what shall i say, nothing, want het is de waarheid. Al val ik zelf vaak op ouder en jonger mag ook, maar meestal? πŸ˜€

    Guus & Suus, klinkt dat? πŸ˜‰

    X

    Liked by 2 people

  12. imerks56 4 november 2015 / 11:20

    Leven en laten leven Trees! Ieder vult het leven op zijn/haar eigen manier in. En wat zou er mis zijn voor een vrouw om een jongere man te hebben? Ik zou zeggen…. geniet van het leven, want het is zo kort! 😍

    Liked by 1 persoon

  13. majaer 4 november 2015 / 10:35

    helemaal eens met je, leeftijd doet er niets toe als je maar gelukkig bent met elkaar.

    Liked by 1 persoon

  14. Albert y Mara fotoblog 4 november 2015 / 10:28

    Nu ga ik, Mara, eens bij jou reageren. Leeftijd is niet belangrijk in een liefdesrelatie, want gedeelde vreugd, is dubbele vreugd en dan maakt het toch niet uit hoe oud je vriend/man is.
    Gewoon je ogen open houden Trees. Mijn vriendje hoeft niet nog geboren te worden, ik ben al 46 jaar samen met m’n lief.
    Lieve groeten Mara

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 4 november 2015 / 10:34

      Dag lieve Mara, leuk een keer een reactie van jou! En zo is het precies. Ik houd mijn ogen wel open, maar ben niet wanhopig op zoek hoor. Ik heb een leuk leven en geniet overal van en vind het heerlijk mijn eigen beslissingen te kunnen nemen!
      Ik hoop dat jullie nog heel veel gelukkige jaren zullen hebben samen! Lieve groetjes terug! X

      Like

  15. shivatje 4 november 2015 / 10:20

    Speelt leeftijd een rol in bepaalde gevoelens dat men wilt delen.
    En als men iemand ervoor oordeelt dan zegt het meer over deze persoon dan over deze waar ze een probleem van hebben.

    Aum Shanthi

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 4 november 2015 / 10:04

      Je bent een bofbips! En zuinig op zijn hoor! Maar dat zit wel goed met jullie als ik het inschat! Groetjesss

      Like

  16. John 4 november 2015 / 08:09

    Ach ja Trees, mensen oordelen graag en vaak ook uit jaloezie heb ik het idee. Leeftijd is inderdaad maar een getal. De meeste mensen voelen zich gewoon jong van geest.
    Leven en laten leven inderdaad.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 4 november 2015 / 08:18

      Mijn idee ook hoor!
      Ik sowieso, denk echt vaak, waar zijn al die jaren gebleven…
      Fijne dag en groetjesss

      Like

  17. Tineke 4 november 2015 / 07:35

    πŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒ begin de dag met een lach …! Haha, dat in vanmorgen zeker gelukt, dankjewel!πŸ˜…

    Liked by 1 persoon

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

