Woningnet…

 

Woningnet is de overkoepelende organisatie voor het zoeken en vinden van huurwoningen. In mijn geval in de regio Utrecht, een heel groot gebied.

De huurwoning waar ik nu in woon hebben we ook via Woningnet gevonden.

Als je een huurwoning accepteert word je automatisch uitgeschreven, dus heb ik ons destijds meteen weer ingeschreven. Na de scheiding heb ik doorgegeven dat ik de inschrijving wilde splitsen. Dat kon en ik kreeg een nieuw registratienummer. Ik heb toen het inschrijfgeld niet betaald, me gewoon geen tijd gegund om de begeleidende mail te lezen, slordig gewoon, dus het was alweer verlopen.

Dus vandaag heb ik me opnieuw ingeschreven want dat is ook een vereiste om in de Woongroep ingeschreven te staan. Het is een veilig idee dat ik daar eventueel ook terecht kan komen als ik ooit zou willen verhuizen, maar voorlopig ben ik daar nog niet aan toe.

Dus… ingeschreven en mijn profiel ingevuld. Dan kom je op een bepaald moment op een pagina waar je je woonwensen in kunt vullen…

En toen kwam ik iets tegen… zo raar…
Nou, in zo’n woning wil ik echt NOOIT wonen, kun je het lezen?

Een woning ‘zonder toegankelijkheid’ lijkt me bepaald niet handig, volgens mij kom je er helemaal nooit van zijn lang zal zijn leven in… haha…

Woningnet

Ooit ergens zo’n stom iets tegengekomen op het internet? 

39 gedachtes over “Woningnet…

  1. cornma 11/11/2015 / 12:15

    Als mij zo’n woning werd toegewezen, zou ik hem weigeren. Denk ik.:-)

    Geliked door 1 persoon

  2. Regenboogvlinder 11/11/2015 / 10:39

    Update:
    Natuurlijk heb ik gebeld naar Woningnet met de vraag wat er werd bedoeld met een “woning zonder toegankelijkheid”.
    De dame die ik aan de telefoon had moest zelf ook erg lachen. De website is op 5 november geupdatet (hoe schrijf je dit toch???) en er komen nog allerlei gekke dingen naar boven. Ze zou dit ook aan haar collega’s laten zien en aan de afdeling die de opmaak voor de site verzorgt doorgeven. Kan wel even duren zei ze, maar als het veranderd is komt het door u!
    Ik houd het in de gaten, dus tot Woningnet deel 2!

    Like

  3. Albert y Mara fotoblog 11/11/2015 / 09:06

    Gewoon informeren wat er met die regel bedoeld wordt. Trouwens niet alleen in Nederland, maar ook in Spanje is ambtelijke taal soms nauwelijks te begrijpen. Salu2 Albert

    Geliked door 1 persoon

    • Regenboogvlinder 11/11/2015 / 09:42

      Dat is ook wat ik ga doen Albert, wat dacht je dan haha! Ja joh, is overal hetzelfde. Salu2

      Like

  4. minoesjka2 10/11/2015 / 20:09

    Nou, nee, ik ben niet zo moeilijk, maar daar wil ik niet wonen hoor hahahaha
    Misschien eens een toelichting vragen wat ze nu precies bedoelen?

    Geliked door 1 persoon

  5. marjolijn4 10/11/2015 / 17:22

    Ik denk zomaar dat jij gaat informeren wat ze daar nu precies mee bedoelen.
    Fijne avond.

    Geliked door 1 persoon

  6. rietepietz 10/11/2015 / 16:01

    Dat is wel een héél vreemde uitdrukking, geen flauw idee wat ze daar mee bedoelen.

    Geliked door 1 persoon

  7. akkerbloempje 10/11/2015 / 14:47

    Nou ja , wie heeft dat bedacht? Vast niet iemand die heel snugger is 😉

    gr Bibje

    Geliked door 1 persoon

    • Regenboogvlinder 10/11/2015 / 19:23

      Denk het ook niet, heb besloten om te gaan bellen en het na te vragen, dus… Wordt vervolgd! 😉

      Like

  8. Ferrara 10/11/2015 / 13:19

    Ik smul van dit soort zaken. Verzamel het al jaren, tegenwoordig ietsje minder fanatiek.

    Like

  9. imerks56 10/11/2015 / 13:10

    Hoe verzinnen ze het! Misschien speciale woningen voor inbrekers. Haha…

    Geliked door 1 persoon

  10. margrietspanjaard 10/11/2015 / 11:22

    Goed en eenduidig iets formuleren is een kunst op zichzelf, dat blijkt hier maar weer 🙂

    Geliked door 1 persoon

    • Regenboogvlinder 10/11/2015 / 19:22

      Inderdaad, zou wel eens willen weten wie zoiets heeft bedacht.. ☹

      Like

  11. Herman 10/11/2015 / 10:01

    Het is not done om te schrijven dat de woning alleen geschikt is voor fysiek gezonde mensen. Dus dan maar een politieke omschrijving.

    Geliked door 1 persoon

    • Regenboogvlinder 10/11/2015 / 19:21

      Haha een politieke omschrijving die niemand begrijpt, lekker makkelijk hè 😒

      Like

  12. Morgaine 10/11/2015 / 09:56

    Ik krab ook nog even op mijn hoofd, hahahaha ik zou daar wel meer info van willen weten dan, wat dat precies in houdt.

    X

    Geliked door 1 persoon

    • Regenboogvlinder 10/11/2015 / 19:20

      Nou ik heb al besloten dat ik ze ga bellen! Ben ook benieuwd, zoiets onduidelijks op zo’n site zetten kan toch niet?

      Geliked door 1 persoon

      • Morgaine 10/11/2015 / 19:21

        Nee iets met naadje en kous 😉 haha ik ben benieuwd!

        Geliked door 1 persoon

  13. Marja 10/11/2015 / 09:10

    Wat een vreemde uitdrukking. Bedoelen ze een woning zonder speciale eisen?

    Geliked door 1 persoon

    • Regenboogvlinder 10/11/2015 / 19:11

      Joh echt geen idee… Vind het gewoon super stom 😠

      Like

  14. Hillechien 10/11/2015 / 08:38

    hahaha heerlijk toch, je mag deze huren maar hoe je erin komt is jouw probleem

    Geliked door 1 persoon

  15. די מריו 10/11/2015 / 07:59

    Zal vast wel op een andere manier toegankelijk zijn, maar er zijn wel een hoop voorbeelden te noemen van dingen waar je wenkbrauwen van zullen fronzen.

    Love As Always
    Di Mario

    Geliked door 1 persoon

  16. John 10/11/2015 / 07:47

    Ja Trees, brieven lezen is niet iedereen zijn hobby – ook de mijne niet- maar ik doe het toch maar braaf want voor je het weet wordt je ergens buiten gesloten.
    Het zijn woningen met een afgesloten portiek ge ik van uit. De woning is dan niet toegankelijk 🙂

    grts

    Geliked door 1 persoon

    • Regenboogvlinder 10/11/2015 / 19:09

      Ja ga ik in het vervolg toch ook maar doen, dit was wel een beetje dom.. Denk jij dat, woning met portiek.. Ik vind het nog steeds stom ☹

      Geliked door 1 persoon

Reacties zijn gesloten.