Alfabet…


image

30 thoughts on “Alfabet…

  1. Rob Alberts 6 december 2015 / 07:01

    Een commerciele aap, Noot, Mies ???

    Zullen de kinderen hier sneller van leren schrijven en/of lezen.
    Sommigen schrijven nu vooral met een digitaal toetsenbord.
    Misschien dat er binnenkort gesponsorde toetsenborden komen met deze logo’s op de toetsen?

    Vrolijke groet,

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 6 december 2015 / 11:02

      Ja Rob, een moderne hรจ… Volgens mij kunnen ze tegenwoordig beter met een toetsenbord omgaan dan met een pen ;-).
      Fijne zondag en zonnige groetjesss

      Liked by 1 persoon

  2. terrebel 2 december 2015 / 21:12

    Ik hoop dat ik er over 30 jaar nog ben om te zien hoe het ‘leesplankje’ er dan uit ziet. Tja, oude dingen verdwijnen en nieuwe verschijnen. Dat gaat al heel lang zo.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 6 december 2015 / 11:03

      Denk niet dat dit er een is die echt gebruikt wordt, jij wel?
      Maar hij is leuk en ja die veranderingen, we weten allemaal onderhand wel dat het leven uit niks anders dan veranderingen bestaat!

      Liked by 2 people

  3. rietepietz 2 december 2015 / 17:54

    Ik heb ‘m al eens uitgeplozen in een logje om te zien wat ik wรฉl en niet thuis kon brengen, ik ben natuurlijk nog heel erg van “aap,noot,mies” ๐Ÿ˜‰

    Liked by 1 persoon

  4. Ferrara 2 december 2015 / 17:31

    Dat is wel iets anders dan A is het aapje dat eet uit zijn poot en B is de bakker die bakt voor ons brood. Weer een leuke hoor op woordeloze woensdag met het alfabet aankomen.

    Liked by 1 persoon

  5. Morgaine 2 december 2015 / 13:45

    whhahahahaha ja en ik krab nog weleens achter mij oren als ik sommige iconen zie ๐Ÿ˜‰ Wat is dat nu weer denk ik dan. hahaha

    Liked by 1 persoon

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

