Zeg het met bloemen…


 

Donderdag eind van de middag kwam Diana naar mij toe! 

We hadden elkaar voor ik wegging maar heel kort gesproken. Ze waren toen net terug van vakantie, maar natuurlijk wilden we elkaar nog wel even gedag zeggen voor ik zou vertrekken. Dus na de radio-uitzending bijgewoond te hebben reed ik naar ze toe. Kort maar krachtig dus, denk een uurtje. Maar dat was prima.
Ik heb een paar pakjes achtergelaten bij ze, die had Sinterklaas al gebracht.

In mijn vakantie hadden we al meteen afgesproken dat ze donderdag na mijn terugkomst zou komen eten, slapen en lekker bijkletsen natuurlijk.

Met eerst een kop koffie en later een wijntje met wat toastjes ging de tijd al meteen weer snel. We hadden allebei veel te vertellen. Ook ontzettend gelachen om van alles. Was echt weer een moeder-dochter avondje.
Ik had nog soep in de vriezer en met wat afbakbroodjes erbij hadden we een heerlijk maaltje want ik was nog niet de deur uit geweest om boodschappen te doen.

Ik heb trouwens weer heerlijk geslapen, je eigen bed is toch het fijnst. Diana helaas niet, die heeft nog steeds problemen. Soms gaat het weer een tijdje goed en dan steekt het de kop weer op… Heel rot vind ik dat. Ik weet gewoon niet wat het is om slecht te slapen, maar zij is het al van jongs af aan.

Ze bracht trouwens een prachtig boeket grote, rode rozen mee! Om daarmee te zeggen dat ze zo blij is dat ik weer terug ben en niet meer zo lang wegblijf, dat ze heel veel van me houdt. En ja, dat is natuurlijk dubbel en dwars wederzijds!

 

44 thoughts on “Zeg het met bloemen…

  1. gewoonanneke 10 december 2015 / 19:20

    Leuk hoor om zo verwend te worden door je dochter en gezellig samen zo’n avondje te hebben…..En ik vind mijn eigen bed ook het lekkerst hoewel ik overal wel slaap gelukkig.

    Like

    • Regenboogvlinder 11 december 2015 / 00:18

      Ja lief hè, zie staan nog!
      Tuurlijk, ik slaap ook ergens anders wel goed hoor, maar mijn eigen bed is het lekkerst!

      Like

  2. Morgaine 7 december 2015 / 16:20

    Ontzettend lief van haar en die slaapproblemen er zijn er meer, heeft ze al aan accapunctuur gedacht? zo ja, weet ik een hele goede in Eemnes die ook nog eens aangesloten is bij… en dus onder vergoedingen valt.

    X

    Liked by 1 persoon

  3. די מריו 6 december 2015 / 22:29

    Ik heb ook weleens van die momenten dat ik zo’n pijn in mijn rug heb dat ik niet kan slapen. Maar gelukkig slaap ik eigenlijk altijd wel goed. Een drama is het anders.

    Love As alwyas
    Di mario

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 6 december 2015 / 23:55

      Kan me voorstellen als je ook nog eens pijn hebt, dan wordt het helemaal niks natuurlijk!
      Geniet maar van de periode’s dat het wel goed gaat!
      Groetjesss

      Like

  4. ♫ Mel☺dy ♫ 6 december 2015 / 20:37

    Qua het niet kunnen slapen kan ik je alleen maar zeggen, wees er blij om.
    Ik kan Diaan de hand schudden… we kunnen er vast wel een boek over schrijven 😉

    Die rozen…. schitterend symbool natuurlijk maar het gevoel erachter is waar het om draait, en dat is fantastisch!

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 6 december 2015 / 23:54

      Ja het is heel vervelend, vind het ook altijd zo rot voor haar. En voor iedereen die er last van heeft. Dus ook voor jou.
      Ik heb het afgelopen jaar ook wel regelmatig slecht geslapen hoor. Na een paar uur wakker worden en dan niet meer kunnen inslapen. Gewoon pas na 2 uur of zo weer.. rot.
      Maar het is nu weer als van ouds. Gelukkig wel!
      Ja prachtig hè! Inderdaad het gaat om het gevoel erachter!
      XXX

      Like

  5. gewoonzoalsikben 6 december 2015 / 17:45

    Wat heerlijk toch allemaal Trees om zo te genieten en wat een lieve dochter heb je .En ohh wat een mooie rozen .Ook mijn Dochter brengt bijna altijd rozen mee omdat ze weet dat het mijn favoriete bloemen zijn
    Liefs Elisabeth

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 6 december 2015 / 19:22

      Zeker heerlijk, ze is ook heel erg lief!
      Fijn hè om zo verwend te worden en rozen, ja meestal koop ik ze ook. Maar daarnaast ben ik ook dol op gerbera’s en fresia’s. Liefs

      Like

  6. Ferrara 6 december 2015 / 15:09

    Je zal nu wel aan de frietjes zitten. Veel plezier

    Like

  7. imerks56 6 december 2015 / 10:48

    Wat heb je toch een lieve dochter. 🌹💝 En oh…. Ik weet precies hoe ze zich voelt! Slaapprobleem heb ik ook last van. Fijne zondag 🐻💋🐻

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 6 december 2015 / 10:52

      Ja, ze is echt een schat! Dat niet slapen is echt vervelend. Oh ik zal je 2 linkjes sturen, net opgeslagen vanuit de nieuwsbrief van Gezondheidsnet. Bevalt de auto?
      Jij ook een fijne zondag! XXX

      Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 6 december 2015 / 10:50

      Ja doen we zeker, vanmiddag ga ik lekker frietjes bij ze eten. Dat is ze zeker, en ik ook!
      Sterkte nog maar weer met de komst van het nieuwe kleintje! En een mooie zondag! X

      Like

  8. Adrie 6 december 2015 / 10:33

    Wat lief van Diana,bij mij stond er ook een mooi boeket op tafel van Patrick,toch fijn voor ons !!
    Fijne dag,dikke xxxxx

    Liked by 1 persoon

  9. marjolijn1 6 december 2015 / 08:23

    Helemaal goed dat je in de bloemetjes gezet bent…!!
    Mooie zondag… 🙂

    Liked by 1 persoon

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

