Vijf regels om te onthouden…


 

VIJF REGELS OM TE ONTHOUDEN IN JE LEVEN:

5 regels

1. Met geld kun je geen geluk kopen, maar het is gewoon comfortabeler om te janken in een Mercedes dan op een fiets..

2. Vergeef uw vijanden, maar onthoud wel hun naam..

3. Bied hulp als iemand in de problemen zit, en ze zullen zich u herinneren als ze weer in de problemen zitten..

4. Veel mensen leven nog, om de simpele reden dat het illegaal is om ze dood te schieten..

5. Alcohol lost geen problemen op, maar aan de andere kant: melk doet dat ook niet…

29 thoughts on “Vijf regels om te onthouden…

  1. Cellie Citroen 16 december 2015 / 08:14

    In de bus ook, maar goed…dat is dan ook een Mercedes 🙂
    Lekkere regels net voordat ik naar mijn werk vertrek. Vertrek ik met een glimlach op mijn gezicht.

    Liked by 1 persoon

  2. gewoonzoalsikben 15 december 2015 / 12:22

    Dat zijn 5 mooie waarheden .Tja jij hebt gelukkig nog een Panda om in te janken ik moet het buiten op de fiets doen hahaha
    Groetjes Elisabeth

    Liked by 1 persoon

  3. John 15 december 2015 / 08:00

    In een Opel is het ook goed janken denk ik. Weet het niet zeker want ik heb het nog nooit gedaan 😆
    Toch drink ik liever melk 😛
    grts

    Liked by 1 persoon

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

