Alles heeft een reden…


 

Alles heeft een reden

 

24 thoughts on “Alles heeft een reden…

    • Regenboogvlinder 17 december 2015 / 14:24

      Inderdaad… de reden is altijd te vinden, soms duurt het wel wat langer, maar ooit kom je erachter..

      Like

    • Regenboogvlinder 17 december 2015 / 14:23

      Ik weet ook niet hoe het komt dat ik dat zo voel.. Zo vaak vallen dingen toch een keer op hun plek al snap je het soms niet helemaal…

      Like

  1. liliane 17 december 2015 / 01:58

    Dat ik eigenlijk het lot …vroeg of laat komt het uit,en dan snap je pas 😉

    Liked by 1 persoon

  2. IrisLifestyleBlog 16 december 2015 / 15:46

    Ik was ooit eens erg verdrietig over iets wat ik verloor. En en 23 jaar later hoorde ik een bericht waardoor ik mij omringd voelde door engelen. Wat ik toen was verloren, heeft mij behoed voor heel veel narigheid. Maar dat wist ik dus pas 23 jaar later!

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 16 december 2015 / 19:21

      Jeetje Iris wat bijzonder! Ja soms krijg je opeens een soort teken… en dan kun je opeens vrede hebben met dingen uit het verleden…

      Liked by 1 persoon

  3. roadlaura1969 16 december 2015 / 14:06

    Zo die is passend, iets wat ik me al een hele tijd afvraag soms met antwoord en soms nog niet klaar ervoor.

    Groetjes Treeske xx

    Like

  4. marjolijn1 16 december 2015 / 11:10

    Dat is waar, maar niet op alles krijgen we een antwoord.
    Mooie dag meis.

    Like

  5. Anja 16 december 2015 / 09:51

    Ja hè? En helaas wordt het meestal achteraf pas duidelijk 💋

    Like

  6. John 16 december 2015 / 07:59

    Ik vraag me dat niet te vaak af. Ik laat alles maar gewoon gebeuren. Dan heb je het minste last van zorgen. 🙂
    grts

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 16 december 2015 / 08:33

      Het is gewoon dat ik niet in toeval geloof, of alleen zoals iemand laatst tegen me zei, soms wel als het toevallig is 😉
      Groetjesss

      Like

  7. די מריו 16 december 2015 / 07:52

    Je hoeft het ook niet altijd eens te zijn met de reden. Of de reden te begrijpen. Of zelfs niet weten. Maar alles is met een reden.

    Love As Always
    Di Mario

    Liked by 1 persoon

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

