Zwijmelen op Zaterdag… een nieuw kerstlied…


 

Serious requestEen mooi gebaar naar Serious Request want de opbrengst komt geheel aan deze stichting ten goede.

In een aantal dagen hebben de 3JS, Jan Dulles, Jaap Kwakman en Jan de Witte, Jan Smit, Jeroen van der Boom en Dave en Arjen van The Kik een nieuw kerstlied gemaakt. Wat een heerlijk, swingend nummer is het geworden!

O dennenboom51

Iedereen die de uitzendingen van Oh Dennenboom heeft gezien is al op de hoogte! Een hilarische serie werd het, zoals verwacht werd, ik vond alles leuk! Het heerlijke eten dat Ramon Beuk kookte mag ook wel eens genoemd worden.

Alleen die truien? Nou ja… ieder zijn smaak zeg ik dan maar ;-). 

Geniet van dit super vrolijke nummer “Kerst Overal”! 

Geïnteresseerd in meer zwijmelnummers? Kijk dan even bij Marja! 

Plaatjes van internet

33 thoughts on “Zwijmelen op Zaterdag… een nieuw kerstlied…

  1. Melody 21 december 2015 / 16:05

    Ik hoop dat je het zaterdag naar je zin gehad hebt (al twijfel ik daar niet aan natuurlijk )
    Is het nog gelukt met het parkeren?

    xxx

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 21 december 2015 / 16:39

      Jaaa bedankt nog, super!
      Morgen een logje, was een fantastische avond!
      In het centrum eigenlijk hè, was maar € 5,00 kwijt voor een paar uur, inderdaad goedkoop!
      XXX

      Like

  2. frederiqueswereld1f 20 december 2015 / 23:10

    Voor jou zijn de 3J’s hetzelfde als Jeans voor Melody. Een echte fan.
    Ik zag je foto op FB. Geweldig!

    Heerlijke muziek.

    Liefs Frederique

    Liked by 1 persoon

  3. Kakel 19 december 2015 / 21:56

    Oh nee, geen Volendamse muziek voor mij. Als ik dat hoofd van Jan zie word ik al niet goed 😉
    Maar de intentie is goed en dáár gaat het om!
    Lieve groet

    Liked by 1 persoon

  4. Cellie Citroen 19 december 2015 / 20:28

    Ben niet zo van de Volendamse muziek, maar snap het idee wel; waarom zouden we alleen de Engelse varianten mogen horen. Kraantje is heel grappig en Youp blijft klassiek.

    Liked by 1 persoon

  5. rietepietz 19 december 2015 / 16:12

    Ja die truien zijn een hype door de postcodeloterij, ach zoals met alles, de één stáát het en de ander niet!
    Ik heb me kóstelijk geamuseerd met het antwoord van Flappie, zit echt gewéldig in elkaar, ja ff jammer dat ik daardoor niet meer aan de 3 J’s toekwam;-)

    Liked by 1 persoon

  6. Anja 19 december 2015 / 13:45

    Geweldig lied! En vooral de drie JS, ze zingen het prachtig zonder de anderen tijdens hun prachtige Acoustic Christmas-avonden! 🎄🎄🎄

    Liked by 1 persoon

  7. Morgaine 19 december 2015 / 11:15

    Ja ik weet het niet, heb geluisterd, mooi wel, maar niet mijn ding, ik ben eerder en meer van de traditionele songs en liefst van de oude uitvoerenden, hahaha

    Liked by 1 persoon

  8. די מריו 19 december 2015 / 07:54

    Nee..ik wil een hoop aanklikken om te kijken of het iets voor me is.. maar deze keer weiger ik echt.

    Love As Alwyas
    di Mario

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 19 december 2015 / 09:09

      Dat mag hoor hahaha!
      Je maakt me in ieder geval weer aan het lachen en dat is ook goed! Dank!
      Groetjesss

      Like

    • Regenboogvlinder 19 december 2015 / 09:13

      Van mij deze:

      En er is ook nog sinds kort een antwoord van Flappie…beetje grof wel maar dat kun jij wel hebben 😉

      Echt luisteren hoor!!!
      Groetjesss

      Like

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

