Gelukkig Nieuwjaar…


 

gelukkig-nieuwjaar-2016

 

45 thoughts on “Gelukkig Nieuwjaar…

  1. Eric 3 januari 2016 / 17:25

    Allez… hier gaan we dan… 3 dikke “bezen” en het allerbeste toegewenst voor dit nieuwe jaar !!!!!

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 3 januari 2016 / 19:52

      Wow.. kan ik niet achterblijven hè!
      Ik wens jou ook het allerbeste voor 2016 en je krijgt 3 dikke zoenen van me terug! πŸ˜‰

      Liked by 1 persoon

  2. Morgaine 1 januari 2016 / 11:14

    Even een standaard tekst omdat iedereen nu met de beste wensen komt, en ja, het is ook gemeend, anders kom ik de volgende woorden niet bij jou brengen πŸ˜‰

    Ik wens iedereen een fijn NIEUWJAAR toe! Dat alle wensen die jij of jullie ook maar hebben, uit mogen komen of in elk geval, gezaaid zijn of mogen worden. Want ik wens iedereen heel veel liefde, licht, gezondheid, rijkdom, weelde en geluk toe in 2016, maar ook ver daarna! ❀

    Liked by 1 persoon

  3. Rolf van der Leest 1 januari 2016 / 11:04

    Jij ook al het beste voor 2016. Laten we hopen dat deze nieuwe weg voor jou de beste aller tijden mag zijn! Nog bedankt voor de ontroerende nieuwjaarswens die jij vannacht per digitale postduif naar mij stuurde!

    Groetjes, Rolf van der Leest

    Liked by 1 persoon

  4. Flora 1 januari 2016 / 10:22

    Ook vanuit Purmerend een heeeeel goed en ge zond 2016 gewenst

    Liked by 1 persoon

  5. John 1 januari 2016 / 09:51

    Gelukkig nieuw jaar Trees. Dat dit jaar net zo mooi mag worden als afgelopen jaar. Of zelfs nog mooier als dat kan. Tenslotte heb je dit jaar geen rompslomp van van alles.
    Veel geluk en gezondheid.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 1 januari 2016 / 10:57

      Dankjewel voor je lieve wensen John!
      Het gaat vast lukken, aan mij zal het niet liggen! Inderdaad, alle heisa is achter de rug, dus nu kan ik echt gaan genieten! Hetzelfde gewenst voor jou, een gelukkig en gezond 2016 met veel liefde en mooie momenten!

      Like

  6. astridvanbeers 1 januari 2016 / 08:48

    Wij wensen je een goed 2016 in alle opzichten, gezondheid bovenal

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 1 januari 2016 / 11:04

      Ik dacht al aan je… oh hemel, die is zo weer weg ook als ie langs komt πŸ˜‰
      Fijne nieuwjaarsdag, verschuil je lekker achter je schat! Maar ik denk dat mensen het in jouw omgeving al lang wel weten dat je er niet van gediend bent dat iedereen je zoent en knuffelt. Ik ken ook zo iemand.. wel apart, van mij wil hij best een knuffel en zijn kinderen vinden dat altijd grappig! πŸ˜‰

      Like

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

