Zwijmelen op Zaterdag met “Peter & Gordon”


 

Zwijmelen, vandaag maar weer eens met een oudje!
Ook toen al, in 1964, was de wereld niet erg aardig…

Durven we te hopen dat het in het nieuwe jaar beter zal worden? 

“Peter & Gordon”

met 

“A world without love”

“A World Without Love”

Please lock me away
And don’t allow the day
Here inside where I hide
With my loneliness

I don’t care what they say
I won’t stay in a world without love

Birds sing out of tune
And rain clouds hide the moon
I’m OK, here I’ll stay
With my loneliness

I don’t care what they say
I won’t stay in a world without love

So I wait and in a while
I will see my true love smile
She may come, I know not when
When she does I lose
So baby until then

Lock me away
And don’t allow the day
Here inside where I hide
With my loneliness

I don’t care what they say
I won’t stay in a world without love

So I wait and in a while
I will see my true love smile
She may come, I know not when
When she does I know
So baby until then

Lock me away
And don’t allow the day
Here inside where I hide
With my loneliness

I don’t care what they say
I won’t stay in a world without love

I don’t care what they say
I won’t stay in a world without love

Nog meer zwijmels zien en horen?
Ga dan even naar MARJA

33 thoughts on “Zwijmelen op Zaterdag met “Peter & Gordon”

  1. frederiqueswereld1f 4 januari 2016 / 11:45

    Heerlijke muziek waar ik van heb genoten!
    Ik wens je een hel mooi en gezond 2016. Mogen al je dromen en wensen uitkomen. Je hebt het verdiend!

    Liefs Frédérique

    Like

    • Regenboogvlinder 4 januari 2016 / 12:22

      Dankje lieve Frederique! Voor jullie hetzelfde gewenst, maar dat staat vast al ergens hè!
      Liefs, Trees

      Like

    • Regenboogvlinder 4 januari 2016 / 01:27

      Jij bedankt Gauke! Altijd zo leuk jouw reacties. Ook als je er niks aan vindt wat ik plaats ;-). Ze zijn nog steeds geweldig hè. De allerbeste wensen voor 2016 voor jou en Marijke!

      Like

  2. Hillechien 3 januari 2016 / 08:26

    Ja sluit mij ook maar even op hoor, deze wereld staat me echt niet aan.

    Like

  3. די מריו 2 januari 2016 / 21:48

    Owh er bestaat dus wel een gordon die kan zingen. Ik ken het nummer wel, maar wist niet wie het zongen.

    Love As Always
    Di Mario

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 2 januari 2016 / 22:25

      Ja joh, deze Gordon kan het wel hoor haha..
      Het bestaan diverse uitvoeringen hoor, maar dit is de oudste en eerste dacht ik!
      Groetjesss

      Like

  4. gewoonzoalsikben 2 januari 2016 / 18:52

    Ja hoor Trees weer ff lekker gezwijmeld bij dit nummer !
    Liefs Elisabeth

    Liked by 1 persoon

  5. rietepietz 2 januari 2016 / 18:37

    Maar tóch een prettig in het gehoor liggend nummer! Mijn wereld was in 1964 zéker niet zonder liefde, ik was zwanger van onze dochter en onze zoon was toen al 2 jaar. Het waren mooie jaren met liefde genoeg, maar ja, niet voor iederéén natuurlijk!

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 2 januari 2016 / 22:37

      Lekker hè..
      Oh joh, ik was pas 14… een onzekere tiener 😉
      Mooi dat je aanhaalt hoe mooi die jaren waren, dat moet ook zeker niet vergeten worden!

      Like

        • Regenboogvlinder 3 januari 2016 / 19:54

          Haha inderdaad, dat was meer mijn tijd, maar ik was toen erg braaf, heb er niet zo aan meegedaan hoor haha! 😉

          Like

          • rietepietz 3 januari 2016 / 20:02

            wij ook niet hoor, wij hadden toen al een echt gezin dat we “normaal”wilde opvoeden en niet in een commune;-)

            Liked by 1 persoon

            • Regenboogvlinder 3 januari 2016 / 20:54

              Ja dat lijkt me ook wel, het was toch wel een aparte, vrije tijd toen. Heeft geschiedenis gemaakt hè, die tijd!

              Like

  6. Mrs. Brubeck 2 januari 2016 / 11:43

    Ik was nog niet geboren in 1964, maar er werd wel goeie muziek gemaakt…
    Een wereld met heel veel hoop en liefde, voor iedereen, wat zou dat perfect zijn!
    Liefs 😘

    Liked by 1 persoon

  7. ria 2 januari 2016 / 11:10

    een wereld zonder liefde zonder hoop met slechts geweld? Dan is het einde verhaal en zijn we uitgeteld en dat willen we niet toch?

    Liefs, Ria

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 2 januari 2016 / 22:39

      Nee Ria, zeker willen we het niet! Gelukkig is er nog genoeg liefde in de wereld 🙂
      Liefs, Trees

      Like

  8. Melody 2 januari 2016 / 11:02

    Waar zouden we zijn zonder hoop??
    En al lijkt het soms wel zo … toch kan ik me een wereld zonder liefde niet voorstellen.

    xxx

    Liked by 1 persoon

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

