Elke dag…

 

Leren - loslaten

31 thoughts on “Elke dag…

  1. Corry dijkstra 7 januari 2016 / 16:42

    mijn yoga docent leerde ons, laat los je zorgen want je kan het niet bedenken want het komt altijd anders uit. Bij de meditatie, drie lettergrepen LOS. LATEN
    Tot spoedig ziens Trees. ๐ŸŒž๐ŸŒž

    Liked by 1 persoon

  2. Kakel 6 januari 2016 / 19:00

    Dus jij bent onderweg naar de zon ๐Ÿ™‚ Neem hem mee naar Nederland op de terugweg… Maar eerst een fijne vakantie, natuurlijk. Geniet en hou niet teveel vast ๐Ÿ˜‰
    Lieve groet

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 6 januari 2016 / 23:42

      Wijs Kakeltje! Ik beloof je dat ik niet teveel vast ga houden.
      Dankje, ja hoor, ik ga zeker genieten.
      En als ik weer naar Holland ga, pak ik gewoon de zon in!
      Liefs

      Like

  3. Melody 6 januari 2016 / 18:43

    hmmmmm dus eigenlijk had ik jou moeten taggen naar aanleiding van de tag die ik van kakeltje kreeg…. tja ik koos een ander, en ik mocht maar 1 persoon taggen…

    veel zonplezier op GC enne als er daar teveel is stuur dan ff een warm, smeltend, deel naar mij aub

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 7 januari 2016 / 00:08

      Misschien komt ie nog eens langs bij me, die Tag ๐Ÿ˜‰
      Dankjewel, als het teveel is weet ik wat ik er mee kan doen! X

      Like

  4. Hillechien 6 januari 2016 / 18:04

    Ben druk bezig met het leren van mijn lessen ๐Ÿ˜‰

    Liked by 1 persoon

  5. marjolijn1 6 januari 2016 / 17:20

    Dat is waar…!!
    Hopelijk ben je goed aangekomen en een goede reis gehad.

    Liked by 1 persoon

  6. John 6 januari 2016 / 07:48

    Om elke dag iets te leren moet je open staan voor de lessen.
    Elke dag iets loslaten is voor velen een iets moeilijkere taak. Trouwens, loslaten kan op verschillende niveaus dus het is best wel te leren ๐Ÿ™‚

    Liked by 2 people

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

