Vakantiemoeheid…


 

De vakantie is weer voorbij… vandaag vertrek ik weer naar Nederland. Om 11.15 Canarische tijd hoop ik de lucht in te gaan. 

Het was een heerlijke vakantie, maar wel druk met gelukkig meestal leuke dingen.

Ingrid heeft me van hot naar her gesleept en zelf had ik ook nog het een en ander te doen.. tjonge jonge, ik heb wat afgerend. Soms had ik 3 afspraken op een dag.

Nou ja, overdrijven is ook een vak hoor maar toch…met het gevolg, dat ik dus echt geen tijd heb gehad bij mijn favoriete bloggers te gaan lezen en reageren. Zo af en toe dook ik even in mijn Feedly en klikte een blog aan. Maar eigenlijk veel te weinig naar mijn zin!

Ik ga me niet verontschuldigen dat ik geen tijd heb gehad, want het is nou eenmaal zo, maar lieve allemaal, ik dank jullie voor het langskomen bij mij!

Ik waardeer dat echt heel erg! Tegen-reacties geven probeerde ik wel te doen, maar ook die waren soms wat later dan jullie van mij gewend zijn.

Maar… in het weekend gaat dat vast allemaal weer de goede kant op, ik haal niks in, misschien bij een enkeling, maar ik ga fris opnieuw beginnen en doe alle 327 logjes die ik eigenlijk nog zou willen lezen in de prullenbak…

Mensen echt, dit is heel moeilijk voor me, maar ik moet wel!

Eenmaal weer thuis heb ik weer allemaal leuke dingen in het vooruitzicht!

O.a. op vrijdagavond ga ik de boekrelease van het boek “Ondeugdelijke spiegeling” van Rolf van der Leest bijwonen.

OS Rolf

 

 

 

 

 

 

Aan het tot stand brengen van dit boek heb ook ik, met heel veel plezier, mijn steentje bijgedragen, en met mij nog veel meer mensen natuurlijk. Maar om zo’n proces en nu de geboorte van zo’n boek te mogen meemaken is een geweldige ervaring. En natuurlijk hoop ik dat het een gigantisch succes wordt!

 

41 thoughts on “Vakantiemoeheid…

  1. Morgaine 23 januari 2016 / 11:44

    Het komt zoals het komt hoor Trees, maak je toch niet zo druk, goed je zult wat lezers verloren hebben misschien, maar zij die gewoon komen, kijken en lezen en soms luisteren, weten dat het leven soms even anders is, en dat de offline wereld, dus real live, veel meer belangrijk is!

    Ik zie je vanzelf weer verschijnen en ik heb hetzelfde overigens, maar dan dankzij haken, en nee, ik voel mij nul momenten schuldig dat ik pas een paar dagen later eventueel even langs kom of zelfs blogs even over sla van 1 persoon 😀

    X

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 25 januari 2016 / 09:05

      Ja joh, weet ik ook wel hoor.
      Ach de vaste en dus trouwe lezers blijven komen en dat is fijn. Maar ook niet altijd en dat snap ik dus maar al te goed!
      X

      Liked by 1 persoon

  2. Kakel 22 januari 2016 / 21:24

    Inmiddels ben je weer terug in je eigen stulpje. Ik hoop dat je jezelf wat tijd gunt om bij te komen. Maar meestal heb je weer veel dingen te doen en voor je het weet, loop je weer te hollen.
    Lieve groet

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 25 januari 2016 / 09:07

      Inmiddels weer heerlijk thuis, maar idd er komt weer van alles op mijn pad.. Ook weer leuk 🙂
      Moet nu idd opschieten hihi..
      X

      Like

  3. Rolf van der Leest 21 januari 2016 / 21:33

    Zie je morgen en weet dat ik je opwacht met een gesigneerd exemplaar en een persoonlijk woord gericht aan jou!

    Groetjes, Rolf van der Leest

    Liked by 1 persoon

  4. minoesjka2 21 januari 2016 / 20:07

    Geef je groot gelijk hoor, dat je niet terug gaat lezen. En ik neem jou dat helemaal niet kwalijk, want je zou een dag taak hebben om het allemaal te lezen.
    Ga maar gewoon even lekker nagenieten van je vakantie en een beetje acclimatiseren, want je zult het vast heel erg koud vinden 🙂

    Like

  5. Plato 21 januari 2016 / 15:35

    Ik kan er wel inkomen. Ik loop ook steeds tegen achterstanden aan. Dus ik laat hier en daar ook wel wat zitten. Het is niet anders. Maar bij elke blog laat ik toch minimaal 2 reacties achter.
    Welkom thuis en hopelijk heb je genoeg energie getankt tussen de kanaries om het koude weer hier het hoofd te bieden.

    Like

  6. marjolijn1 21 januari 2016 / 05:09

    Welkom thuis meis, even lekker een beetje bijkomen en wennen aan de kou en mist.

    Liked by 1 persoon

  7. gewoonanneke 20 januari 2016 / 23:12

    Je zal inmiddels terug zijn denk ik. Had ook zoveel logjes kan ik ook allemaal niet lezen en beantwoorden meer. Las wel dat het het leuk had gehad. Mooi kan je er weer even lekker tegenaan in Nederland.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 22 januari 2016 / 11:56

      Ja hoor, weer fijn ook.
      Kan het inderdaad niet meer bijhouden als ik er een tijdje uit ben, maar uiteindelijk moet ik niks, maar wil ik het wel 😉

      Like

  8. roadlaura1969 20 januari 2016 / 17:47

    Hoi Treeske hopelijk heb je geen ijsshock gekregen 😋
    Lekker genieten vrijdag op de boek presentatie.
    Groetjes en welkom thuis ☺

    Liked by 1 persoon

  9. Albert y Mara fotoblog 20 januari 2016 / 16:27

    BIEVENIDO en Holanda Trees. Je hebt heerlijk genoten van je vakantie begrijpen wij. Super en dat het lezen bij blog vrienden er een beetje bij ingeschoten is, begrijpen wij helemaal. Met een gerust hart kan je die 327 logs in de ‘basura’ gooien en je start gewoon opnieuw.
    Hasta luego.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 22 januari 2016 / 10:52

      Gracias! Ja hoor was fijn, maar ook weer heel erg fijn om thuis te zijn! Ja ik kan niet alles tegelijk hè. Ze zitten in de ‘basura’ hoor. Frisse start in het weekend.. Salu2

      Liked by 1 persoon

  10. Di Mario 20 januari 2016 / 13:55

    En nu weer geland.. denk ik zo’n beetje. Hoe lang is het eigenlijk vliegen. Rustig aan doen hoor. Inhalen is voor mensen die haast hebben. En mensen met haast willen alleen maar eerder bij het eind zijn.. Terwijl er onderweg zoveel leuke dingen te doen zijn.

    Love As Alwyas
    Di Mario

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 22 januari 2016 / 10:56

      Ja alweer even.. Het is tussen de 4 en 4,5 uur vliegen. Net te doen.. Je hebt gelijk, ik wil nog lang niet bij het eind aankomen.. Het leven is veel te leuk! Groetjesss

      Like

        • Regenboogvlinder 25 januari 2016 / 08:50

          Ja is te overzien en het ligt ook wel eens aan de wind natuurlijk. Een keer in iets meer dan 3.5 uur herinner ik me, maar ook eens een keer bijns 5 uur.
          Fijne vrije dag nog 🙂
          Groetjesss

          Like

    • Regenboogvlinder 22 januari 2016 / 10:59

      Hé Alie, je bent terug? Leuk!
      Ja zeker is het kouder, maar ik vind het wel lekker. Ga ook even bij jou kijken in het wknd! Liefs terug!

      Like

  11. Melody 20 januari 2016 / 13:27

    joehoeeeeeeeeee alles op zijn tijd hoor !!

    Jezelf op plek 1 , weet je nog? Had je me beloofd !!

    Liked by 1 persoon

  12. imerks56 20 januari 2016 / 12:41

    Vanochtend heb ik je weggebracht naar de luchthaven en ik heb gezien dat je keurig op tijd bent vertrokken. Zelfs 2 minuten vroeger! Haha….. Ik heb genoten van deze twee weken. Vond het reuze gezellig. En nu is het stil in huis….. Zal ff weer wennen zijn. Maar je weet het: je bent altijd welkom. Alvast veel plezier a.s. vrijdag bij de boekrelease. Dikke smuffel 🐻💋🐻

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 22 januari 2016 / 11:43

      Jaaa de reis ging prima, mooi op tijd. Alleen wel aamkomst in de spits dus file. Maar goed, dat was te verwachten. Thuis was het heerlijk warm en het voelde weer heel goed!
      Was echt super Ing! Heb het heel erg leuk gehad.
      Dankjewel. Ik heb er zin in!,
      Dikke smuffel terug! 🙂 ❤

      Liked by 1 persoon

  13. Marti en Femie 20 januari 2016 / 08:18

    Goede reis terug Trees, ennuh……………. wat is een Feedly ( ik ben maar een leek)

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 22 januari 2016 / 11:47

      Ben er weer.. 🙂
      Feedly is een reader die mij laat zien wie van mijn favoriete bloggers weer een bericht heeft gemaakt. Kijk maar eens.. Feedly.com
      Groetjesss

      Like

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

