Verdroogd…


 

Goh, wat er al niet onder een vloerkleed kan plaatsvinden…

Afgelopen week had ik een vriend op bezoek, ik vroeg aan hem of hij me even wilde helpen met het optillen en omdraaien van het vloerkleed, gewoon in de lengte in plaats van in de breedte onder mijn salontafel leggen was de bedoeling.

Ja soms moet je het ijzer smeden als het heet is hรจ. Natuurlijk zei hij geen nee en zo gezegd zo gedaan…

Maar bij het optillen van het kleed kwam ik iets tegen… Ik dacht eerst dat het een kwast in de houten berken vloer was, er zitten er nogal veel in namelijk, maar wat bleek? Het was een verdroogd-baby-kikkertje… of padje… Ik weet het verschil niet hoor.

Toch raar dat zo’n beestje helemaal de woonkamer in is gesprongen en ik er niets van heb gezien. Nou ja hij is dood, morsdood…

Gelukkig heb ik er nog een foto van…

Gedroogde kikker

 

Vraagje: Weet iemand of dit een kikker is of een pad?
Ik vind ze allebei maar griezelig hoor, maar deze sprong niet meer dus was het niet zo erg..ย 

 

43 thoughts on “Verdroogd…

  1. IngridMoorenBlogs 31 januari 2016 / 12:50

    Hoe komt hij daar nou toch onder. ik weet alleen dat tie dood is ๐Ÿ˜‰

    Like

  2. Vonnieb 29 januari 2016 / 20:26

    Aaaaahhhh zielig ๐Ÿ˜ฆ vreemd dat ie helemaal onder je kleed terecht kwam.
    Fijne avond

    Liked by 1 persoon

  3. Wimvan Lith 29 januari 2016 / 17:27

    Ik heb nog nooit zo gelachen om al die antwoorden het is zo leuk om te lezen. Trees wat het ook is het was leuk.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 29 januari 2016 / 23:17

      Haha, nou dat is inderdaad zo! Al die meningen en ideetjes… ik lig ook iedere keer weer dubbel..

      Like

  4. minoesjka2 28 januari 2016 / 19:21

    Ach gossie ………… het beestje……… tja hoe die onder je kleed gekomen is zal altijd een raadsel blijven.
    Je zou haast denken dat iemand het beest daar verstopt wilde houden, want het moet toch wel gek gelopen zijn als het beest uit zich zelf daar onder gekropen is.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 28 januari 2016 / 22:58

      Nou Binky kan het niet geweest zijn, die was niet bang maar zou ze nooit meenemen. Echt geen idee…

      Like

  5. Mrs. T. 28 januari 2016 / 18:57

    Ach gossie … zo aan je einde te komen onder een vloerkleed.

    Like

  6. Thomas Pannenkoek 28 januari 2016 / 18:30

    Loop heen! Dit is gewoon een gedroogde drol. Een beetje bizarre vorm,dat wel, maar een stront is een stront. Anders eens proeven, misschien?

    Liked by 1 persoon

  7. rietepietz 28 januari 2016 / 17:34

    Zรณver gaat mijn kennis niet, dat hij dood is kan ik wรฉl duidelijk zien;-)

    Like

  8. marjolijn1 28 januari 2016 / 17:06

    Kikker of pad, hij zocht gewoon een droog en warm plekje, maar wel fataal geworden… ::-)

    Like

  9. Hartelijke Hot Hulk 28 januari 2016 / 15:23

    Brrrrrrrrrrrr
    ‘Kheb ut nog immu rug
    Van schrik en van til

    Liked by 1 persoon

  10. varendvolk 28 januari 2016 / 14:49

    Nou wat het precies is geen idee,in ieder geval zo plat als een dubbeltje.

    Liked by 1 persoon

  11. Kakel 28 januari 2016 / 14:25

    Aan de achterpoten te zien, is het volgens mij een kikker. Heel vreemd om ‘m onder je vloerkleed aan te treffen. Er zijn toch wel “waterigere” plekjes bij jou in huis ๐Ÿ˜‰
    Lieve groet

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 28 januari 2016 / 15:55

      Snap het ook nog steeds niet hoor… Dus een kikker? De meeste stemmen gelden hoor, wordt het vast een kikker ๐Ÿ˜‰

      Like

  12. Melody 28 januari 2016 / 13:44

    geen idee welke van de 2 het is maar wel vreemd dat hij onder je vloerkleed is beland…

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 28 januari 2016 / 13:46

      Onbegrijpelijk… maar ja er gebeuren wel meer onbegrijpelijke dingen in een mensenleven hรจ..

      Like

  13. Hillechien 28 januari 2016 / 09:39

    je zal er in ieder geval geen kikkerbilletjes van kunnen maken, zonde

    Liked by 1 persoon

  14. John 28 januari 2016 / 08:55

    Is het geen vogelspin? En heb je ergens een nest zitten. ๐Ÿ™‚
    Nee, ik denk een kikker, maar het is bijna niet te zien.
    Onder een vloerkleed kun je van alles vinden. Hier lagen pas kattennagels?

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 28 januari 2016 / 10:51

      Oh getver, het idee, nee zo erg is het niet hoor brrr. De meningen zijn nu al verdeeld haha.. Had de kat zijn eigen nagels geknipt? ๐Ÿ˜‰
      Lekker weer even gelachen, bedankt John! Groetjesss

      Like

  15. Marti en Femie 28 januari 2016 / 08:40

    Ik denk een pad vanwege de kleur. Een pad is namelijk bruin van kleur met donker en lichte bruine vlekken.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 28 januari 2016 / 10:51

      Zou best kunnen, alleen heb ik hier nog nooit รฉรฉn pad in de buurt gezien. Kikkers wel… ๐Ÿ˜‰

      Like

    • Regenboogvlinder 28 januari 2016 / 23:18

      Is ook moeilijk te zien.. zou echt de verschillen op moeten gaan zoeken hoor..haha
      Ja bizar hรจ… snap er niks van..

      Like

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

