Zwijmelen op Zaterdag met “Linda Ronstadt en Aaron Neville”


 

Zwijmelen op Zaterdag…
zonder ons Bibje met haar uitzonderlijke muziekkeuze’s. 

Het slaat nergens op, geen idee of ze dit een leuk nummer zou hebben gevonden, maar ik draag dit nummer op aan Bibje.
Helaas is zij afgelopen dinsdag zo plotseling overleden..
Veel sterkte voor haar dochter India en zoon Bas!
Ik zal haar missen!

Het nummer is opgenomen ergens in 1989. 

“Linda Ronstadt en Aaron Neville”

met

“Don’t know much”

Look at this face I know the years are showing
Look at this life I still don’t know where it’s going
I don’t know much but I know I love you
And that may be all I need to know

Look at these eyes they’ve never see what matters
Look at these dreams so big and so better
I don’t know much but I know I love you
And that may be all I need to know

So many questions still left unanswered
So much, I’ve never broken through
And when I feel you near me
Sometimes I see so clearly
The only truth I’ve ever known is me and you
Look at this man so blessed with inspiration
Look at this soul still searching for salvation

I don’t know much but I know I love you
And that maybe all I need to know
I don’t know much but I know I love you

Voor nog meer zwijmelaars klik HIER, dan kom je bij Marja terecht waar alle deelnemers op een rijtje staan.

45 thoughts on “Zwijmelen op Zaterdag met “Linda Ronstadt en Aaron Neville”

  1. Natasja ('t pumpke) 3 februari 2016 / 22:38

    48 pas… zo jong…
    Ik zit te denken… mijn moeder was 49 toen ze overleed. Zelf was ik toen al veel ouder dan de pubers van Bibje. Maar ik vind 48 nu veel jonger lijken dan de 49 jaar van mijn moeder toen…
    Het is vreselijk…

    Like

  2. Frederique 1 februari 2016 / 23:39

    Zo geschrokken van het overlijden van Bibje. En twee jonge kinderen die zonder hun moeder verder moeten. Pfff…. Onwerkelijk.

    Liefs Frederique

    Liked by 1 persoon

  3. Dwarsbongel 1 februari 2016 / 15:53

    Je muziekkeuze sluit wel aan bij de sfeer van deze ZOZ-aflevering. Ik zag het nieuws over Bibje / Bianca pas toen ik mijn eigen ZOZ had geplaatst. Net als de andere deelnemers kwam het wel rauw binnen – ongeveer de leeftijdsgroep van onze kinderen. En dan die twee tieners die achterblijven…

    Liked by 1 persoon

  4. marjolijn1 30 januari 2016 / 17:11

    Dat is veel te jong om het leven al te moeten verlaten.
    Sterkte voor allen die haar lief zijn.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 30 januari 2016 / 22:12

      Ja echt veel te jong hè. Maar het gekke is dat ik nu heel vaak al denk dat mensen die voor hun 80e gaan ook veel te jong zijn. Komt omdat ik zelf ook ouder wordt natuurlijk pffff

      Like

  5. Kakel 30 januari 2016 / 16:10

    Ik ben me rot geschrokken. Twee dagen eerder had ik nog een reactie bij Bibje achtergelaten. Zo erg voor haar kinderen, ze hebben haar nog zo hard nodig, vooral haar zoon…
    Lief dat je aan haar hebt gedacht. Dit was één van BIbjes lievelingsnummers:

    Lieve groet

    Liked by 2 people

    • Regenboogvlinder 30 januari 2016 / 22:08

      Ja Kakeltje, veel te jong! Het is verschrikkelijk, die arme kinderen die haar nog zo nodig hebben. Ik snap het ook niet, als iemand opeens er niet meer is. Mijn vader was ook 48. Prachtig nummer ja! Lieve groet terug!

      Like

  6. Albert y Mara fotoblog 30 januari 2016 / 15:25

    Nooit geweten dat jouw vader met 48 jaar overleden is. Hoe oud was jij toen als dochter Trees?
    We zijn er nog steeds stil van dat Bibje er niet meer is. Ook haar ouders zijn op jonge leeftijd (64 en 62 jaar) overleden in 2008 en 2010, en nu hun dochter in de leeftijd van 48 jaar. Verschrikkelijk. Vooral voor de kinderen, Bas en India die alleen achter blijven. R.I.P. Bibje.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 30 januari 2016 / 15:40

      Heb er wel over geblogd hoor, dit jaar nog op vaderdag. Hij overleed heel plotseling. Ik was de oudste, 23 was ik, getrouwd en moeder. Maar er bleven nog 3 kinderen thuis. Mijn zus van 21, mijn broer van net 18 en mijn jongste zusje van 13. We hadden onze moeder nog, maar die was ook pas 46.. en had het zwaar.
      Bibje overleden, zo onwerkelijk nog steeds. 😦

      Like

  7. Rianne 30 januari 2016 / 14:46

    Het blijft onwezenlijk… Zo jong nog…

    Like

  8. ria 30 januari 2016 / 11:55

    Ik voelde me vaak zo machteloos als ik haar blogs las. In het laatste blogje wat ik bij haar las schreef zo blij te zijn eindelijk een arts te hebben die haar begreep en verder wilde zoeken. Zo blij voor haar en nu lees ik bij zwijmelen dat ze er niet meer is. Het grijpt me wel aan ook al heb ik haar niet persoonlijk gekend.

    Lieve groetjes, Ria

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 30 januari 2016 / 13:07

      Ja Ria, ik snap wat je bedoelt. Ik had dat ook vaak. Zoveel onmacht waar ze tegen moest vechten, ook tegen instanties en zo vanwege de kinderen. En haar gezondheid. Heel erg dit, het grijpt mij ook aan. Onbegrijpelijk is en blijft het, als iemand zo plotseling overlijdt!
      Lieve groetjes voor jou!

      Like

    • Regenboogvlinder 30 januari 2016 / 11:12

      Ja, echt veel te jong hè. En die kinderen zijn nog pubers.. kunnen toch niet zonder hun moeder? Ik heb het zelf meegemaakt, mijn vader was ook 48 toen hij stierf… 😦

      Liked by 1 persoon

      • Mrs. Brubeck 30 januari 2016 / 11:13

        Dat is mijn grootste angst… Dat mijn kinderen moeten meemaken wat ik als puber meegemaakt heb… Echt, je blijft letterlijk verweesd achter! Ocharme die kinderen 😘

        Like

  9. Brubeck 30 januari 2016 / 10:43

    Mooi nummer en toen ik doorklikte begreep ik waarom je deze gekozen hebt. Tragisch, en nog jong. Leven is te kort dus genieten van elke dag.

    Liked by 1 persoon

  10. Marja 30 januari 2016 / 09:01

    Prachtig nummer. Wat zullen haar kinderen hun liefste mama vreselijk missen. Ik heb zo met ze te doen. Onvoorstelbaar.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 30 januari 2016 / 09:36

      Het is echt niet te bevatten hè.. Veel en veel te jong. Ik weet wat de kinderen meemaken, mijn vader was ook 48 toen hij stierf. Verschrikkelijk..

      Like

  11. Hillechien 30 januari 2016 / 08:59

    Het is een mooi liedje en ik weet zeker dat Bianca het ook goed zou vinden. Niet gemakkelijk zo’n onverwachts overlijden. Wens jou en haar familie dan ook veel sterkte toe om dit een plaatsje te kunnen geven. Liefs

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 30 januari 2016 / 09:38

      Het is zo onwerkelijk, ik kende haar niet persoonlijk hoor, maar hadden contact via de blogs en fb. Af en toe ook privé. Ze was fysiek echt niet in orde, maar dit verwacht toch niemand. Liefs terug!

      Like

  12. John 30 januari 2016 / 08:55

    Oh, plotseling overlijden is ook zo gek he. Toch denk ik beter dan na een lange slepende ziekte.
    Dit nummer ken ik enorm goed. Niet geheel mijn stijl, maar leuk genoeg om even af te luisteren. fijn w-end Trees.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 30 januari 2016 / 09:44

      Zo onwerkelijk als het maar zijn kan. Ja soms is het wel beter, maar Bibje heeft het zo moeilijk gehad, is van 1967, dus veel te jong en laat 2 puberkinderen achter pfff.
      Toch fijn dat je het liedje leuk vond!
      Jij ook een fijn wknd John!
      Groetjesss

      Like

  13. Thomas Pannenkoek 30 januari 2016 / 08:29

    Ik neem deze mee voor de volledige 3 minuten en 36 seconden. Neem mijn schat eens dicht vast, en slow met haar op één tegel. Nadien krijg je hem terug, beloofd!

    Liked by 1 persoon

  14. ‫די מריו‬‎ 30 januari 2016 / 08:08

    Owh gecondoleerd. Ik ken haar niet, had het nog niet gehoord. Maar een verlies is altijd pijnlijk.. Dit liedje past daar mooi bij.

    Love As always
    Di Mario

    OT. Dat liedje, dat mag je zeker wel een keer gebruiken.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 30 januari 2016 / 08:16

      Ja, wat een schrik als er opeens iemand plotseling overlijdt. Nooit ontmoet maar toch zo dichtbij.
      OT: Bedankt, ga ik doen!

      Like

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

