Somnoscopie…

43 thoughts on “Somnoscopie…

  1. fialas 5 februari 2016 / 22:53

    een vriendin van mij slaapt tegenwoordig ook met zo’n ding. Het schijnt veel voor te komen.
    zou het helpen als je half zittend zou slapen, zoals de mensen vroeger deden?

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 6 februari 2016 / 00:11

      Welkom hier!
      Ja het is iets waar tegenwoordig iets aan gedaan kan worden.
      Geen idee, maar het maakt bij mij kennelijk niet uit… πŸ˜‰

      Like

  2. Lenjef 5 februari 2016 / 20:35

    Een vrouwtje met een snurkprobleem

    twee inbrekers namen ’s nachts stilletjes β€˜t hazenpad
    toen ze plotsklaps een gesnurk hoorden
    dat niet te beschrijven was met woorden
    ze dachten dat ze door een reus zouden worden gevat

    Lenjef πŸ˜€

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 6 februari 2016 / 00:15

      Hahaha, geweldig weer Lenjef!
      Daar hoef ik dan misschien helemaal niet bang voor te zijn, als ik het al zou zijn haha! Dankjewel hoor! X

      Like

  3. Rob Alberts 5 februari 2016 / 18:23

    Tegenover iedereen ontken ik dat ik snurk.
    Naar mij zelf toe moet ik toegeven dat ik zelf soms wakker word van mijn eigen gesnurk.

    Ik ben benieuwd wat voor jou de oplossing wordt.

    Vrolijke groet,

    Liked by 1 persoon

  4. Hartelijke Hot Hulk 5 februari 2016 / 10:29

    Hoop niet dat je zo’n paarden bit in je waffel krijgt?

    Liked by 1 persoon

  5. varendvolk 5 februari 2016 / 00:22

    Je energiepijl lijd er niet erg onder door die apneu’s.En wat Rietepietz zegt klopt wel hoor,als de schipper overdag een uiltje knapt scheelt het aan decibellen.Ik heb er trouwens geen last van volgens mij heb ik ingebouwde oordoppen ha ha

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 5 februari 2016 / 15:34

      Uitslag bekend en de KNO arts heeft goed uitgelegd wat apneu’s met een mens doen. Bitje is de boodschap, logje volgt! Mooi dat je er geen last van hebt haha

      Like

      • varendvolk 5 februari 2016 / 17:21

        je kunt wel gaan hockeyen wahaaaaaaaa

        Like

  6. Albert y Mara fotoblog 4 februari 2016 / 23:22

    Op ziekenhuisuitslagen wachten is altijd spannend. Ik kan er over meespreken. Sterkte en bij ZoZ lees ik muzikaal de uitslag wel. Of wordt het daarna? Salu2 Albert

    Liked by 1 persoon

  7. marjolijn1 4 februari 2016 / 17:44

    Mooi, dat is weer gebeurd, hopelijk vinden ze een goede oplossing voor je.

    Liked by 1 persoon

  8. rietepietz 4 februari 2016 / 16:48

    Overdag een “tukkie plegen” heeft Γ³Γ³k een heel gunstig effect op apneu’s dat merk ik bij Henk héél goed. Heeft waarschijnlijk iets te maken met minder vast slapen waardoor ook het snurken veel minder is. maar ja, dat moet je dan wΓ©l de tijd voor hebben natuurlijk.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 4 februari 2016 / 22:09

      Dat is het vervelende, als ik zou weten dat het echt zou schelen, zou ik het waarschijnlijk nog doen ook, maar daar wil ik eigenlijk nog niet aan toegeven! πŸ™„

      Like

  9. Elisabeth 4 februari 2016 / 16:19

    Ik hoop dat ze iets voor je kunnen doen .ik snurk als een bootwerker blijkbaar en hoor mezelf ook af en toe snurken pfff .en benieuwd naar de uitslag
    Liefs

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 4 februari 2016 / 22:06

      Ik ben ook benieuwd hoor.. Haha jij dus ook..
      Eerlijk gezegd begin ik er zelf een beetje aan te twijfelen 😏
      Liefs

      Like

  10. Kakel 4 februari 2016 / 13:21

    Haha, dat je niet wist dat de narcose in het infuus zat, gekkie πŸ˜‰ Ik duim voor een goede uitslag!
    Lieve groet

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 4 februari 2016 / 21:41

      Ja joh, dat wist ik wel natuurlijk, maar ik vond het raar dat ze het niet hebben gezegd op het moment dat ze het erin deden..dankje, morgen weet ik het.. X

      Like

    • Regenboogvlinder 4 februari 2016 / 21:43

      Haha, denk er nog even over, ik denk niet dat hij best zal verkopen eigenlijk.. πŸ˜πŸ˜£πŸ€”

      Like

  11. ria 4 februari 2016 / 12:39

    Nu hoop ik dat ik morgen jou kan feliciteren met een gunstige uitslag.

    Lieve groetjes, Ria

    Liked by 1 persoon

  12. Hillechien 4 februari 2016 / 09:12

    blijkbaar zou ik ook snurken, dus ik kijk uit naar je resultaten

    Liked by 1 persoon

  13. Marja 4 februari 2016 / 08:28

    Ik hoop dat een bitje voldoende zal zijn.
    We kijken trouwens vol spanning uit naar je tip-tag. Heb je de regeltjes al gelezen?
    xxx

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 4 februari 2016 / 21:48

      Ik ook..
      Nee, nog geen tijd voor gehad, heb andere leuke dingen te doen die veel tijd kosten 😊
      Hoor je nog, maar uk vergeet het niet hoor..,πŸ™ƒ

      Like

    • Regenboogvlinder 4 februari 2016 / 22:04

      Nee joh natuurlijk niet, maar ze hadden het toch wel op het moment dat ze het erin spoten kunnen zeggen? Vond ik raar.. Pfff ik hoor het morgen! Wordt vervolgd..
      Groetjesss

      Like

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

