Mijn koffer…

 

vrouw met koffer

Ik ga door het leven met een koffer, gevuld met herinneringen.
Voor mensen die mij niet kennen zijn het onbelangrijke dingen.
Mijn koffer vol, met de mooie dingen die ik tot nu toe heb meegemaakt.
Maar ook met dingen die mijn hart heel diep hebben geraakt.
Toch is het geen zware straf om die koffer te moeten sjouwen.
Want ik heb die koffer nodig om mijn leven verder op te bouwen.
Die koffer is een van de belangrijkste dingen die ik heb in mijn leven.
Want in die koffer zitten ook de harten van mensen die om mij geven..

©Rupert

Plaatje van internet

40 thoughts on “Mijn koffer…

  1. gewoonanneke 12 februari 2016 / 23:02

    Mooi hoor. Ja iedereen krijgt zo zijn eigen pakje en als je dan goede mensen om je heen hebt is dat goud waard, dan weeg zo’n koffer niets.

    Like

  2. Lenjef 12 februari 2016 / 21:50

    Onderweg naar…

    onderweg zijn we allemaal
    met vragen
    die we meedragen
    en elk met zijn/haar verhaal

    Lenjef 🙂

    Liked by 1 persoon

  3. Kakel 12 februari 2016 / 20:37

    Iedereen loopt rond met een koffer of een rugzak. Stel dat we er honderden bij elkaar gooien, dan pakken we er toch de onze weer uit.
    Lieve groet!

    Liked by 1 persoon

  4. Ardy 12 februari 2016 / 18:08

    Heel mooi. ……ik weet zeker dat ik ook in jouw koffer zit……dikke smuffels

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 12 februari 2016 / 18:25

      Zeker weten zit je in mijn koffer, met alleen maar mooie herinneringen aan jou van vroeger tot nu! ❤

      Like

  5. marjolijn1 12 februari 2016 / 17:55

    Zo heeft ieder zijn of haar rugzak of koffer.
    Je kunt er af en toe eens wat uitgooien, maar leeg raakt het nooit.

    Fijn weekend meis.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 12 februari 2016 / 18:26

      Inderdaad, soms moet je de vervelendste dingen overboord gooien hè, want helaas zijn die er ook in ieders leven. Ik wens jou ook een fijn wknd! X

      Like

    • Regenboogvlinder 12 februari 2016 / 16:40

      Natuurlijk zou je die niet willen ruilen, die koffer is van jou en van jou alleen!
      Koesteren die mooie herinneringen en de eventuele nare gooi je er gewoon uit!

      Like

  6. majaer 12 februari 2016 / 16:07

    Ieder heeft zo zijn eigen bagage te dragen, gelukkig zijn er veel goede herinneringen waar we op terug kunnen kijken

    Liked by 1 persoon

  7. ria 12 februari 2016 / 14:26

    mijn koffer is vlinderlicht. Alle nare belevenissen heb ik er uit gegooid .

    liefs, Ria

    Liked by 2 people

  8. Corry dijkstra 12 februari 2016 / 12:22

    mooie tekst, een koffer vol met van alles wat de laatste jaren hele mooie dingen die ik er nu in stop, dat gun ik jou ook zo lieve Trees.💋💋💋😘

    Liked by 1 persoon

  9. imerks56 12 februari 2016 / 10:26

    En zo hebben we allemaal ons eigen koffer. Het begint met een kleintje, maar inmiddels is het al een hele grote. En toch wil niemand de koffer van een ander dragen!

    Liked by 1 persoon

  10. Hartelijke Hot Hulk 12 februari 2016 / 09:27

    Ik heb onder die van mij wielen gemonteerd.
    Scheelt een stuk!

    Liked by 2 people

  11. John 12 februari 2016 / 09:02

    Mooie tekst. Zo hebben we allemaal onze koffer. Het mooie van de koffer is dat hij zo persoonlijk is en hij mee groeit met ons leven.
    Fijne dag 🙂
    grts

    Liked by 1 persoon

  12. Hillechien 12 februari 2016 / 08:02

    Ja mijn koffertje is ook goed gevuld. Mooi geschreven

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 12 februari 2016 / 10:24

      Dank, vion ik ook.. ja hoe je het ook noemt, het zijn dingen die je de rest van je leven meeneemt!
      Groetjesss

      Like

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

