Ingeslagen weblogbom…


 

Lieve lezers,

De weblogbom die Jan vrijdag aankondigde is behoorlijk ingeslagen!  

Op onze blogs hebben we gigantisch veel leuke reacties gekregen, allemaal even hartvewarmend! Zo mooi!

Ook op mijn Facebook werden er massaal lieve wensen rondgestrooid.

Jan en ik willen hiervoor iedereen heel hartelijk bedanken. Het was een gigantisch mooie dag en we hebben genoten.

Want echt, wij vielen van de ene verbazing in de andere, de statistieken van onze blogs gingen zowat door het plafond, niet belangrijk, maar wel heel leuk!

We werden door diverse weblogvrienden genoemd in hun logje, hoe leuk is dat. Dieneke maakt ook nog een leuke animatie..

image

We gaan de toekomst met veel vertrouwen tegemoet, we gaan samen veel tijd doorbrengen, samen leuke dingen doen als uitstapjes maken en leuke mensen, dus ook weblogvrienden bezoeken.

Het grappige is dat wij allebei niks hadden met Valentijnsdag, maar vanaf nu zal deze dag door ons elk jaar gevierd gaan worden!

 

55 thoughts on “Ingeslagen weblogbom…

  1. minoesjka2 18 februari 2016 / 20:05

    Bijzondere dagen mogen gevierd worden, en jullie vieren geen (commerciele) valentijnsdag, maar jullie zullen dan jullie eerste verjaardag gezamelijk vieren volgend jaar…………. alleen maar mooi.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 18 februari 2016 / 14:31

      Ja hè, mijn idee! Het was een bom dat zeker, genoten van alle reacties en nu heerlijk verder en blijven genieten! Komt helemaal goed! XXX

      Like

  2. merel 16 februari 2016 / 22:09

    jullie hebben alle twee niets met valentijn zeg je maar nu moet je toch wel in die cupido pijltjes gaan geloven

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 16 februari 2016 / 22:18

      Ja dat doen we ook wel, hartstikke raak geschoten!
      Vanaf nu vieren we Valentijnsdag elk jaar hoor! ❤️❤️❤️

      Like

  3. ria 16 februari 2016 / 21:51

    Van zulke bommetjes hou ik wel Trees en Jan . Nogmaals heel veel geluk

    Liefs, Ria

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 16 februari 2016 / 22:13

      Leuk hè, dankjewel lieve Ria! Dat kan niet misgaan want we zijn echt dol op elkaar! ☺️
      Liefs

      Like

  4. roadlaura1969 16 februari 2016 / 18:17

    Heerlijk Treeske en Jan/Hulk,
    Dit soort liefdesbommen maken de wereld een stuk mooier.
    Geniet er samen van heeel lang 💋

    Liked by 1 persoon

  5. Kakel 16 februari 2016 / 17:46

    Iedereen gunt het jullie ook zo, dát vind ik het mooist van alles!
    Ik hoop dat jullie nog heel lang gelukkig samen mogen blijven ♥
    Lieve groet

    Liked by 2 people

    • Regenboogvlinder 16 februari 2016 / 21:20

      Ja dat vinden wij ook zo bijzonder, zulke hartverwarmende reacties. We zijn er echt confuus van. Dankje Kakeltje, hopen wij ook! Liefs! 👍🏼❤️

      Like

  6. Rietepietz 16 februari 2016 / 13:56

    ja maar natúúrlijk zijn dit soort dingen de krenten uit de “log pap” en ik begrijp wel dat dit een dag met een gouden randje is én zal blijven!

    Liked by 2 people

  7. Truus 16 februari 2016 / 13:14

    Ik kan me goed voorstellen dat Valentijnsdag nu jullie dag is.
    Maar…. ook alle andere dagen van het jaar. 🙂

    Liked by 2 people

  8. varendvolk 16 februari 2016 / 12:19

    Nou het was wel een bom,maar zonder gewonden en ik hoop geen experimentele bom zoals die een hulk betaamd.En in plaats van gammastralen een dosis geluk stralen.Zouden er eigenlijk nu mensen zijn die groen zien??ha ha Nogmaals wens ik jullie een fijne tijd!

    Ik had nog zo gezegd GEEN BOMMETJE!

    Liked by 2 people

    • Regenboogvlinder 16 februari 2016 / 15:23

      Gelukkig geen gewonden, we zijn allebei nog heel ;-). Joh we stralen inderdaad allebei en of er mensen groen zien, geen idee. Bedankt meid.. Haha we zijn net die koe hè, die luisterde ook niet 😉

      Like

  9. Ingrid 16 februari 2016 / 11:31

    Nog meer uitstapjes maken 😉 Op een lang en gelukkig leven nog….

    Liked by 1 persoon

  10. cornma 16 februari 2016 / 11:30

    WOW!! Dat is echt groot nieuws. Van harte gefeliciteerd samen en ik hoop dat jullie toekomst net zo zonnig wordt als de dag van vandaag. (bij jullie schijnt toch ook de zon volop, anders is het een beetje lullige wens?)

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 16 februari 2016 / 15:26

      Is het hè… Dankjewel, en ja de zon schijnt uitbundig in Zeist. Net heerlijk samen boodschapjes gedaan, zoiets simpels, zo leuk! 🙂

      Like

  11. Hartelijke Hot Hulk 16 februari 2016 / 09:17

    Gloeiende, gloeiende, ik gloei nog na!
    Dat “DE LIEFDE HEERST”, daar ben ik wel achtergekomen.
    De lezers kwamen afgelopen zondag als een tsunami op het HHH blog lezen (570 hits)
    En elkeen nam warmte mee, want dat doet DE LIEFDE met een mens!
    Dan kunt u zich mogelijk mijn GLOEIEN wel voorstellen, vermoed ik?
    Echter, het meeste gloeide ik van mijn Zeistermeisje, mijn lieve Treeske, mijn schatjeeeee !!!!!!!

    Liked by 4 people

  12. Mrs. Brubeck 16 februari 2016 / 09:08

    Was nog niet klaar 🙂 🙂
    Als je een relatie hebt… 😘😘😘😘😘😘😘😘😘 voor jou!
    Ik wens je alleen maar mooie en lieve dingen..
    Xx

    Liked by 1 persoon

  13. John 16 februari 2016 / 08:10

    Ik heb denk ik een en ander gemist, maar uit de reacties maak ik op dat jullie een relatie hebben?
    Veel plezier samen 🙂
    grts

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 16 februari 2016 / 15:28

      Klopt John, zondag Valentijnsdag, waar we allebei niks mee hadden hebben we het bekend gemaakt. Nu gaat die dag gevierd worden in het vervolg! Dank!
      Groetjesss.

      Like

  14. Lot 16 februari 2016 / 07:45

    Gefeliciteerd met jullie samen zijn.

    Vrijdag had ik dit allemaal gemist, dus kwam vanmorgen er pas toe alles over jullie te lezen.

    Leuk, leuk, leuk!!!!!!!!!!!

    Liked by 1 persoon

  15. marjolijn1 16 februari 2016 / 07:44

    geniet er maar lekker van meis, meer hoeft niet….!!

    Liked by 1 persoon

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

