Stapuit #1


 

Na een superleuke Valentijnsdag en daarna allebei een dag alleen in ons eigen huis, zijn we sinds dinsdagochtend weer samen, Jan en ik en wat voelt het goed. Want oh wat gaan we ons leven leuk maken, wij samen!

Uitstapjes maken, we houden er allebei van, dat staat ook op ons programma en gisteren was het mijn beurt om iets leuks te bedenken.

Onderweg wilde ik natuurlijk wat foto’s maken en ik bedacht ik dat ik op mijn blog wel een nieuwe rubriek zou kunnen maken.. Ik noem deze ‘Stapuit’.

Wat een heerlijke dagΒ is het geworden. Qua weer hadden we niks te klagen, qua gezelschap natuurlijk al helemaal niet, dus op naar…..???

Jaaaaaa, en waar zijn wij nou geweest hΓ¨, dat willen we nou juist graag van jullie horen. Ik plaats 2 foto’s… ben benieuwd of iemand iets herkent!

Het gaat gewoon om de eer hoor, we verloten niks haha, maar wie weet waar wij dus woensdag geweest zijn?Β 

Ik maak de locatie pas bekend in het logje van STAPUIT #2…

58 thoughts on “Stapuit #1

    • Regenboogvlinder 18 februari 2016 / 21:27

      Ohhh gewoon in je boekenkast?
      Dit was alles wat er stond, moet heel mooi geweest zijn..
      Ik heb nog meer foto’s inderdaad… πŸ˜‰
      Groetjesss

      Like

  1. minoesjka2 18 februari 2016 / 20:13

    Jullie zijn naar een kasteeltje geweest ……… waar weet ik niet, maar de helft van het antwoord ik zo dan al goed hahahahahaha
    Was mooi meer op opstap te gaan πŸ™‚

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 18 februari 2016 / 20:21

      Ja klopt, je hebt al de helft gewonnen hahaha!
      Was inderdaad een prachtige dag,,, echt genoten! πŸ‘πŸΌ

      Like

  2. Merel 18 februari 2016 / 19:51

    Voor mij moeilijk om daarop te reageren vermits ik in BelgiΓ« woon
    Geniet maar ten volle van je uitstapjes en van je samenzijn

    Liked by 1 persoon

  3. Ferrara 18 februari 2016 / 19:50

    Joehoe, wanneer gaan jullie weer aan de sliert? Ik ben gek op raadsels.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 18 februari 2016 / 20:11

      Ohhhh leuk, maar nog geen idee.. Volgende week wel ergens denk ik.. Geduld is een schone zaak β˜ΊοΈπŸ€—πŸ˜Š

      Like

  4. Hartelijke Hot Hulk 18 februari 2016 / 19:09

    Ik weet het
    Ik weet het
    Ik weet het
    Maar ik heb een eed gezworen Gloeiende, gloeiende!

    Liked by 1 persoon

  5. Kakel 18 februari 2016 / 17:04

    Duurstede! Ik ben er op de fiets naartoe geweest met De Waardrenners πŸ˜‰ Onderweg ook nog het plakkaat “Denkend aan Holland bekeken.” Heel snel dan, want fietsen was belangrijker.
    Geniet er samen maar dik van.
    Lieve groet

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 18 februari 2016 / 19:03

      Ik zeg nog niks… Maar dat fietsen en doorgaan hoor ik ook van Jan. Als je wandelt zie je meer… Doen we zeker hoor, heerlijk! Liefs terug!

      Like

  6. Ferrara 18 februari 2016 / 14:18

    Dat je nog tijd hebt om te bloggen ;0)) Ik ga mee met Matroos. Kasteel Duurstede. Zijn jullie nu al op zoek naar trouwlocaties?

    Liked by 1 persoon

  7. ria 18 februari 2016 / 14:16

    we zien het wel, we zien het wel, we zien het wel bij # 2 πŸ™‚

    Lief groetje, Ria

    Liked by 1 persoon

  8. anjasouren 18 februari 2016 / 13:47

    Het maakt niet uit waar jullie zijn , als jullie maar gelukkig zijn en van elkaar kunnen genieten πŸ™‚ . Fijne dag , liefs Anja

    Liked by 1 persoon

  9. roadlaura1969 18 februari 2016 / 12:24

    Ontdek mijn plekje, ik zou het niet weten Treeske.
    Wat ik wel lees is dat jullie het gezellig en leuk hebben πŸ˜€

    Liefs Laura xxx

    Liked by 1 persoon

  10. Ingrid 18 februari 2016 / 11:15

    Heerlijk voor jullie! Ik heb geen idee waar jullie geweest zijn….

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 18 februari 2016 / 14:34

      Nog even geduld.. ja gaat me nog horen vandaag jarig jopje! Gefeliciteerd dan maar vast hier! XXX

      Like

  11. cornma 18 februari 2016 / 10:15

    Het lijkt op het Muiderslot, maar zeker ben ik niet. Fijn hè, om dit soort dingen samen te doen.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 18 februari 2016 / 11:06

      Ja dat is het zeker! En dat gaan we nog veel meer doen! πŸ™‚
      In UITSTAP #2 zal ik vertellen waar we waren πŸ˜‰

      Like

  12. liliane 18 februari 2016 / 10:09

    Waar jullie geweest zijn dat weet ik echt niet ,maar wat ik wel weet is dat jullie een heel fijn tijd met elkaar gaan hebben ,daar ben ik blij om 😘

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 18 februari 2016 / 11:02

      Lief Liliane, dat gaan we ook zeker doen! Lekker genieten van de mooie dingen van het leven! Dankjewel XXX

      Like

  13. Mrs. Brubeck 18 februari 2016 / 09:49

    Ik weet het niet, gewoon blij dat jullie zo genieten! Wij houden ook zo van uitstapjes, fijne wandelingen horen daar altijd bij
    Liefs 😘😘

    Liked by 1 persoon

  14. Villasappho 18 februari 2016 / 08:40

    Geen idee maar het ziet eruit als deels opnieuw opgebouwd. Volgens mij hebben jullie gewoon stiekem in een donker hoekje staan vozen als een stel pubers;-) tis jullie gegund.

    Liked by 1 persoon

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

