Alzi-light…


 

image

Wie heeft daar nou geen last van hè…

 

35 thoughts on “Alzi-light…

  1. די מריו 25 maart 2016 / 22:30

    En dan loop ik maar weer terug.. weet je hoe vaak me dit gebeurd.. voornamelijk op het werk, met teveel dingen tegelijk bezig zijn

    Love As always
    Di Mario

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 25 maart 2016 / 23:46

      Dat is het hoor, je hebt gewoon teveel dingen die gedaan moeten worden in je hoofd dan…. En het kost jammer genoeg ook nog eens zoveel tijd hè.. De tip van Barbara was… hardop blijven zeggen wat je moet gaan doen… 😉
      Groetjesss

      Like

    • Regenboogvlinder 25 maart 2016 / 23:43

      Ohhh Ria, herkenbaar hoor! Of met mijn sleutel in mijn hand mijn sleutel gaan zoeken.. erg hè.. 😉
      Liefs

      Like

      • ria 26 maart 2016 / 09:22

        Bij de kassa staan met de portemonnaie in de hand helemaal in paniek zeggend vergeten.Iemand die op je mouw tikt en vraagt ;mevrouw heeft u hem misschien in de hand.Waar zitten dan toch je gedachten????

        Liefs, Ria

        Liked by 1 persoon

  2. marjolijn1 25 maart 2016 / 17:44

    Haha…. ja, dat is een echt seniorenmomentje…. 🙂
    Op naar mooie paasdagen meis.

    Like

    • Regenboogvlinder 25 maart 2016 / 18:49

      Haha, nogal hè, gelukkig ben ik niet alleen… herkenbaar voor iedereen!
      Jij ook hoor, hoop dat je een beetje opgeknapt bent! X

      Like

  3. Morgaine 25 maart 2016 / 12:46

    whahahaha nou niet echt vergeten eerder en meer…. het werkelijk zien en mij dan stoïcijns weer omdraaien en express vergeten, hahahaha

    X

    Liked by 1 persoon

  4. margrietspanjaard 25 maart 2016 / 10:54

    Hahaha…ja…als ik met de borden vanuit de keuken naar de kast in de kamer wil en onderweg bedenk dat ik iets uit de garage moet halen, loop ik met de borden de garage in 🙂

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 25 maart 2016 / 12:08

      Ohhhh hilarisch en herkenbaar, erg toch hè.. Ik kom ook wel boven met dingen die in de keuken horen… rare wezens zijn we toch. Maar dat komt omdat we met van alles tegelijk bezig zijn, ja dat kunnen vrouwen hè! 😉

      Like

  5. Sonja 25 maart 2016 / 10:43

    wat hier boven al is gezegd, dat klopt idd. Ik heb soms duizend en een gedachten over van alles en nog, als je bedenkt dat het korte termijn geheugen maar 5 herinneringen kan plaatsen dan is het gevolg heel logisch…:-)) Niks om je zorgen over te maken, gewoon heel veel onnodige ballast deleten!

    Liked by 1 persoon

  6. Mrs. Brubeck 25 maart 2016 / 09:28

    Ik heb dat al lang, maar gelukkig niet dikwijls 🙂
    Vergeet wel vaak namen…
    Fijn Paasweekend Suus…euh…Trees 🙂 🙂 x

    Liked by 1 persoon

  7. probosalem 25 maart 2016 / 09:08

    Ik denk dat een ieder die de 50 jaar is gepasseerd, dat hebben. Wel erg onschuldig hoor!
    Bij mij weet ik de oorzaak, want op het ogenblik dat ik naar die andere kamer loopt, denk ik weer aan andere dingen die ik nog moet doen, dus was je al weer vergeten wat je moet doen. Nu zeg ik hardop, en herhaal ik wat ik moet doen, dan gaat alles goed. Goed hè ???

    Like

  8. John 25 maart 2016 / 08:05

    Het heeft vaak te maken met het van kamer naar kamer gaan. Iedereen heeft er wel eens last van, en we weten op dat moment echt niet meer wat we gingen doen.
    Erg onschuldig maar als het vaak gebeurt…. 😛
    grts

    Liked by 1 persoon

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

