Vissig…


 

image

Vis???

33 thoughts on “Vissig…

  1. Ferrara 30 maart 2016 / 16:10

    De foto past zo in mijn boekje taalcuriosa. Ik smul van dit soort opschriften. Stukje zalm op zijn tijd ben ik ook niet vies van.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 30 maart 2016 / 18:05

      Haha, je schrijft ze op? Dan zou je eens bij http://dimario.info moeten kijken, die plaats ook af en toe zoiets en noemt het ‘mobmerkelijk’. Heel erg grappig vaak..
      Toevallig staat er vandaag weer een…

      Like

      • Ferrara 30 maart 2016 / 19:49

        Ik weet niet of je bij mij wel eens naar Op en Rond de Deur kijkt, daar heb ik onlangs een setje opmerkelijke namen geplaatst. Ik ga dimario in de gaten houden.

        Liked by 1 persoon

  2. Villasappho 30 maart 2016 / 15:45

    En al die tekst zorgt ervoor dat mensen niet meer na hoeven te denken

    Liked by 2 people

  3. varendvolk 30 maart 2016 / 11:56

    Als je tegenwoordig naar de super gaat,niet je bril vergeten om te lezen wat ze allemaal voor troep in het eten gooien.Niets is wat het lijkt.

    Wij kijken naar het programma de keuringsdienst van waren en dan valt je mond open van verbazing wat ze allemaal uitvogelen.Van gootsteenontstopper in blik mandarijntjes tot nepkrab.

    http://www.npo.nl/keuringsdienst-van-waarde/KN_1678993

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 30 maart 2016 / 12:51

      Nou, het viel me pas op toen ik thuis was, maar gelukkig maar, want er hoort wel vis in zalm te zitten natuurlijk 馃槈

      Like

  4. 讚讬 诪专讬讜 30 maart 2016 / 10:43

    Ik dacht zo’n beetje hetzelfde als John.. als het vis bevat, dan bevat het waarschijnlijk ook troep. Ik haal het wel bij de visboer. (Terwijl John het gewoon zelf vangt)

    Love As Always
    Di Mario

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 30 maart 2016 / 12:57

      Ja je weet het maar niet h猫.. hoewel het er wel als een echte zalmmoot uitziet hoor. Nou ja, het was wel lekker trouwens 馃槈
      Groetjesss

      Like

  5. Jokezelf 30 maart 2016 / 08:56

    Lang leve de Brusselse richtlijnen waarin staat dat stoffen die mogelijk een allergie kunnen opwerken, duidelijk vermeld moeten worden, want ja – niet iedereen weet dat zalm een vis is toch? 馃檪

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 30 maart 2016 / 12:54

      Het is toch te gek voor woorden h猫, toen ik erover na ging denken dacht ik ook, wat zou er dan nog meer in zitten? 馃槈

      Like

  6. John 30 maart 2016 / 08:31

    Ongelooflijk. Ik weet niet of ik deze zalmfilets wel zou eten. Als dit er zo bij staat verwacht ik een berg overige rommel.
    grts

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 30 maart 2016 / 12:53

      Dat zou inderdaad zomaar kunnen, maar misschien is het wel verplicht om het erop te zetten… Ik ga eens kijken of ik die productiemaatschappij, of hoe heet zoiets, aan kan schrijven waarom dit erbij staat 馃槈
      Groetjesss

      Like

  7. Hillechien 30 maart 2016 / 07:11

    Oef gelukkig dat het erbij staat anders zou je toch denken dat je kip aan het eten bent 馃槈

    Liked by 1 persoon

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

