Bekaf…


 

Bekaf

 

20 thoughts on “Bekaf…

    • Regenboogvlinder 8 april 2016 / 18:59

      Jaaaa, dat denk ik zeker.. De tegenwoordige ouders in ieder geval wel. Bij mij sliepen ze allebei na 2 weken al door, zeg maar van 12 tot 6. Tegenwoordig moet iedereen maar toegeven aan de grillen van baby’s.. Heb ik nooit gedaan.. πŸ˜‰

      Like

  1. Hillechien 6 april 2016 / 12:15

    je tovert een glimlach op mijn gezicht, had ik net nodig πŸ˜‰ Dank je wel

    Liked by 1 persoon

  2. John 6 april 2016 / 08:45

    Ik was laat thuis van cursus gisteravond. Gelijk mijn bed in gekropen en ik heb heerlijk geslapen. Ik werd vanochtend wakker met een lekker uitgeslapen gevoel. πŸ™‚
    grts

    Like

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

