Koploos…


 

Bericht #500

Koploos

26 thoughts on “Koploos…

  1. Sonja 18 mei 2016 / 20:21

    Ohh…dat zou ik willen op de momenten dat ik het hard nodig heb…ff koploos zijn ๐Ÿ™‚ hahaha!

    Liked by 1 persoon

  2. rietepietz 18 mei 2016 / 18:23

    Oh…. zit dat zรณ, je hoort wel eens dat een vrouw “het hoofd verloren heeft” maar jij laat haar zien!

    Liked by 1 persoon

  3. Hillechien 18 mei 2016 / 17:13

    Wel handig als je een ‘bad hair day’ hebt ๐Ÿ˜‰

    Liked by 2 people

  4. Mirjam 18 mei 2016 / 15:20

    O herkenbaar Trees, dat ik denk: waar zat ik toen met mijn hoofd…. Trouwens de foto van het ijsje mag je gebruiken hoor! Ben benieuwd waarbij!!!

    Liked by 1 persoon

  5. Hartelijke Hot Hulk 18 mei 2016 / 09:07

    Hier denk ik vaak aan als de psyche weer eens toeslaat.
    Het hoofd er even afschroeven.
    Leuke foto en subliem geรซtaleerd.

    Liked by 1 persoon

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

