Sylfor…


 

Ik ga hier even een bijzonder iemand onder de aandacht brengen…

Mijn lieve 3JS vriendinnetje, Sylvia Fortuin-Boer, kortweg Sylfor!

Zij heeft een Facebookpagina waar ze kortgeleden de 6000 likes/fans voor heeft behaald, klik HIER voor de pagina. Misschien vind je het ook leuk om deze te ‘liken’ en dus te volgen. 

Sylfor’s Zinnig- en Onzinnigheden

Sylvor 6000 likes

Elke dag publiceert Sylvia een aantal spreuken op Facebook, meestal door haar zelf bedacht. Ze zoekt er een foto of een plaatje bij, of omgekeerd misschien.  Ze zoekt of vindt een foto of plaatje en bedenkt daar dan de tekst bij. Er is voor iedereen wel iets te vinden.

Ga eens een kijkje nemen zou ik zeggen,
het is zeker de moeite waard!
Klik HIER voor de pagina-informatie!

Sylvia, gefeliciteerd met deze mijlpaal… Nu op naar de 10.000!

 

18 thoughts on “Sylfor…

  1. Plato 24 mei 2016 / 20:44

    Helaas… geen facebook en ook geen plannen in die richting. Anders had ik je graag dat plezier gedaan.

    Liked by 1 persoon

  2. rietepietz 24 mei 2016 / 11:02

    Een van de redenen dat ik geen facebook heb is dat je zonder zélf een face book te hebben nooit ergens kunt kijken. Ik heb geen zin in het verdelen van m’n krachten en dus géén facebook, jammer ik kan dus niet bij je vriendin gaan kijken want je weet dat ik wél van de spreuken ben;-)

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 24 mei 2016 / 16:20

      Volgens mij kan dat wel hoor. Ze heeft een pagina van deze gemaakt, daar kan iedereen op kijken, is net een website. Maar als je in principe niks met Facebook hebt, hoef je het natuurlijk niet te doen Riet 😉

      Like

      • rietepietz 24 mei 2016 / 16:50

        Normaal moet je altijd met een eigen account inloggen om er op te kunnen komen dan heeft FB voor mij dus al afgedaan, maar ik heb er ook niets mee.

        Liked by 1 persoon

        • Regenboogvlinder 24 mei 2016 / 19:05

          Maakt niet uit hoor! Ze timmert zo hard aan de weg en ik dacht, ik doe er een keer wat mee voor haar!

          Like

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

