Alcohol op tafel…


 

Alcohol morsen

Gepikt van Facebook

28 thoughts on “Alcohol op tafel…

  1. Villasappho 2 juni 2016 / 01:03

    Ik heb het in een heel klein flesje in de badkamer maar daar drink ik niet van. Voor de rest al heel lang niks meer in huis, prima zo.

    Liked by 1 persoon

  2. terrebel 1 juni 2016 / 21:58

    ‘Ik ben niet verslaafd aan wijn, ik kan alleen niet zonder’ is een uitspraak van een buurvrouw van mij.

    Liked by 1 persoon

  3. Kakel 1 juni 2016 / 20:55

    Ik dacht dat jullie uit de fles dronken. Met een speen erop of zo (-:

    Liked by 1 persoon

    • terrebel 1 juni 2016 / 21:59

      In een restaurant in Parijs heb ik dat gedaan. Vanwege een oude wet zit er geen BTW op babyvoeding. Zet dus een speen op een flesje en dan is het babyvoeding. De zaak betaalt dus geen BTW op de wijnverkoop…slim!

      Liked by 2 people

      • koppieop 3 juni 2016 / 23:29

        Doet me denken aan Moos, die vlak na de oorlog in Nederland terugkomt.

        – Wat heb je in die koffer?
        – Geitevoer.
        – Laat ’s kijken… Maar dat is kóffie!
        – Zal mij een zorg zijn als-ie dat niet vreet. Van mij krijgt-ie niks anders..

        Je moet Max Tailleur heten om zo’n grap in je repertoire te hebben…

        Like

      • koppieop 3 juni 2016 / 23:45

        Doet me denken aan een grap van Max Tailleur, over Moos die vlak na de oorlog terugkomt in Nederland:

        – Wat heb je in die koffer?
        – Geitevoer.
        – Laat ’s kijken… Maar dat is kóffie!
        – Zal mij een zorg zijn als-ie dat niet vreet. Van mij krijgt-ie niks anders.

        Like

  4. Hartelijke Hot Hulk 1 juni 2016 / 10:41

    Nou, mij lukt dat niet!
    Ik schenk vermoedelijk het bier te snel in het glas.
    En daarna moet ik weer likken!

    Liked by 2 people

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

