HIEPERDEPIEP…


 

Een dikke HIEPERDEPIEP voor zoonlief..
die vandaag 43 jaar is geworden!

43 spaans

Lieverd VAN HARTE GEFELICITEERD en tot heel snel! 

A.s. zondag gaat hij het vieren, ze geven een BBQ in de bergen op Gran Canaria, met allemaal leuke mensen en ik… jaaaaa. ik ben er lekker ook bij!

Vandaag vlieg ik rond half 3 vanaf Schiphol naar Gran Canaria voor 5 dagen. En… hoe leuk, ik zie mijn jarige zoon op het vliegveld als ik aankom. Hij werkt voor de reisorganisatie TUI en omdat hij dan nog aan het werk is kunnen we even elkaar begroeten.

image

Ik ga 3 nachtjes bij Ingrid logeren, waar ik in januari ook was, dus zij haalt me op.  En de laatste 2 nachtjes bij mijn vriendin Wil. Echt hartstikke lief dat ik bij beiden terecht kan.

De kleindochters komen dit jaar niet op vakantie naar Nederland in de zomer, maar pas in de winter. Dus de periode’s tussen de 2 verjaardagen is dan echt wel heel lang, namelijk vanaf januari tot november.

Dus nu, ergens midden tussen die 2 maanden in, is het een prima tijd om even te gaan knuffelen en bijpraten en meteen deze verjaardag mee te maken.

Dus geen idee of ik in die dagen tijd heb om langs te komen.. maar dat merken jullie vanzelf.

Mijn lief brengt me weg naar Schiphol en haalt me ook weer op en ach die 5 dagen zijn zo om en ze zijn dan ook echt lang genoeg.

 

35 thoughts on “HIEPERDEPIEP…

  1. Regenboogvlinder 10 juni 2016 / 16:55

    Bedankt allemaal voor de felicitaties en lieve reacties.
    Het is hier heet… We gaan lekker even zwemmen! 🏊🏼

    Like

  2. Kakel 9 juni 2016 / 22:02

    Proficiat met je grote kleine zoon! Ik wens hem een heel voorspoedig nieuw levensjaar toe.
    Lieve groet

    Liked by 1 persoon

  3. Corry dijkstra 9 juni 2016 / 18:57

    Lieve Trees van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon en Diana jij met je broer,
    Wat heerlijk dat je naar Gran gegaan bent en dan lekker knuffelen met je kleinkinderen.
    Ja 5 dagen weg bij je lief is wel wat, maar des te fijner is het weer als je elkaar weer ziet.
    Revalidatie gaat heel voorspoedig en hier in Duitsland is het mooi weer, knuffel💋💋

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 10 juni 2016 / 14:50

      Dankjewel Corry, ja lekker, gewoon een paar dagen. Allemaal even knuffelen en dan weer naar huis. Precies goed!
      Fijn dat je revalidatie goed gaat! Sterkte ermee hoor! 🐻💋

      Like

  4. marjolijn1 9 juni 2016 / 18:28

    Proficiat, ik hoop dat je een goede reis gehad hebt.
    Je niet druk maken over bloggen, eerst lekker genieten, dat is veel belangrijker…!!

    Liked by 1 persoon

  5. ria 9 juni 2016 / 12:45

    Gefeliciteerd en ik wens je fantastisch mooie dagen, geniet er van.

    Liefs, Ria

    Like

  6. Morgaine 9 juni 2016 / 12:20

    Van harte gefeliciteerd met jouw zoon en veilige vlucht, geniet ervan!

    En ja wat zijn nu 5 dagen op een mensenleven, niks toch? 😀

    Ennuh, mijn ouders vliegen eind sept. naar Gran Canaria, hahaha

    X

    Like

  7. gewoonzoalsikben 9 juni 2016 / 11:39

    Van harte gefeliciteerd met je zoon ,en wat heerlijk om er een paar dagen heen te kunnen .Heel veel plezier .
    Liefs Elisabeth

    Liked by 1 persoon

  8. Zij 9 juni 2016 / 11:26

    Allereerst gefeliciteerd aan de zoon en natuurlijk ook aan de mama!
    Prachtige foto trouwens van jullie beidjes 🙂

    En nu genieten maar van je vakantie !

    Liked by 1 persoon

  9. cornma 9 juni 2016 / 10:20

    Van harte gefeliciteerd! Veilige reis en heel veel plezier gewenst. Oh, en doe voorzichtig met die blauwe koffer.:-)

    Liked by 1 persoon

  10. Hartelijke Hot Hulk 9 juni 2016 / 09:38

    Schatjeeeeee, hier nogmaals mijn felicitaties voor die jarige pracht zoon van je!
    En mijn cadeau voor je is……………ik zit in de blauwe koffer!

    Liked by 2 people

  11. Mrs. Brubeck 9 juni 2016 / 09:03

    Echt geweldig!! Ga onwijs genieten ginder!
    En wat is dat een supermooie foto van jou en je zoon!
    Liefs en veilige reis 😘😘

    Liked by 1 persoon

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

